2013. július 4., csütörtök

Tégy érte!

Rájöttem, hogy nem igazán bírom elviselni a síró embereket. Persze, én is nyavalyogtam sokat az államvizsga meg a szakdolgozat miatt, de én mellette csináltam, tanultam is, tettem érte, és most meglett az eredménye. Az élet nehéz, néha kegyetlen, velem is az volt sokszor. De nagy igazság, hogy az élet mindig megy tovább, és meg kell találni benne a szépet, a jót, az örömöt. Nehézségek, döntést igénylő helyzetek mindig lesznek- az én életemben is vannak ilyenek. Hiszek benne, hogy az Élet mindenkinek megadja azt, ami jár neki, amit megérdemel, és mindennek eljön a maga ideje. De vannak dolgok, amikért azért tenni is kell egy keveset... Ha elégedetlen vagy az alakoddal, igen is meg kell emelni a segged és el kell menni mozogni, máshogy nem fog menni! Ha tartasz a konkurenciától, úgy kell csinálni, hogy ne legyen nálad jobb! Ha unatkozol, akkor is meg kell emelned a hátsódat, és ahelyett, hogy kiírod facebookra, találj valami értelmes elfoglaltságot. Ha akarsz egy Iphone-t vagy akármit, de nincs rá pénzed, akkor fogd meg magad és menj el dolgozni. Most lehet mondani, hogy "de nincs munka", de ez nem igaz. Van, csak meg kell találni, még ha elsőre nem is tűnik olyan könnyűnek. És a kicsi pénz is jobb, mint a semmilyen. Nekem sem azért van most Nikon gépem, meg szuper származású kutyám, mert megnyertem a lottó ötöst... Elmentem nyáron dolgozni, tettem amit tennem kellett, egész évben kuporgattam és most meglett a gyümölcse. Nehéz volt, lemondásokkal is járt, de ha van egy kitűzött cél, akkor nem számít, mert csak az lebeg előtted...

Van olyan, amiért tenni kell, máshogy nem megy. És ez nekem is szól...!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése