2013. július 2., kedd

Tabló és edzés

Tegnap voltam kondiban, 2 hónap kihagyás után újra. Másfél órát edzettem, eléggé nehézkesnek éreztem, de megfogadtam: mostantól nincs megállás, nem szeretnék soha többet kihagyni az edzésből hosszabb időt (két hét már hosszabb időnek számít!). Jövő májusban fitness versenyre akarok menni, össze kell kapnom magam! :) Remélem, hogy nemsokára fizetésem is lesz, és akkor a kaját is magamnak kotyvaszthatom, illetve akkor nem csak kondibérletet fogok venni, hanem boxra is :) Heti 2-3x box, 2-3x kondi, ez lesz a program ősztől. Aztán, ahogy Dexter cseperedik, úgy majd komolyabban el lehet kezdeni a kutyás sportot is, tehát nagyon aktív életmódot fogok folytatni :) 

Ma délelőtt már voltunk kint Lilivel futni (ezt is visszavezetjük a mindennapjainkba), nemsokára indulok kondiba, délután pedig Melindát fotózom, és biciklivel megyek ki Csanádra. Oda-vissza összesen kb. 25 km... :) 

Tegnap este megkaptam a tablóképet, amit még májusban fotóztak. Íme, a diplomás Patricia:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése