2013. június 30., vasárnap

Hétvégénk

Nem unatkozok mostanában, zajlanak az események... mi lesz akkor, ha még munkám is lesz ez mellett? :) Az elmúlt napokban készítettem vagy ezer képet, ide csak egy-kettőt teszek fel, ízelítőnek... :)

Pénteken délelőtt jött Tamás és kivittük Dextert és Normát a Kanálisra, fürdeni. Norma már öreglány, annyira nem volt kedve részt venni a mókázásban, de Dex azért jót pancsolt, hempergett, csak éppen az úszásra nem sikerült rávenni... Majd akkor, ha pár fokkal melegebb lesz és én is bemegyek vele :) A kaland után Dex úgy elfáradt, hogy magzatpózban aludt az előszobában estig... :) 




Este volt a belvárosban az Utcazenész Fesztivál, ahol Bandiék is felléptek és megkértek, hogy menjek fotózni, én pedig készségesen teljesítettem kívánságukat és lőttem róluk 300 képet... :D 



Szombat reggel megint a Kanálison kezdtük a napot, annyi különbséggel, hogy most jött velünk Robi is, illetve Norma helyett egy Dia nevű, weimari vizslát hozott Tamás, akit ő képez ki a vadászat csínjára-bínjára :) Dia szépen hozta az apportfát is, amire a végén Dexter is teljesen rákattant, így ő is megkapta egy kicsit... :) Természetesen, még nem vártam tőle csodákat, hiszen az apport egy komoly feladat a munkavizsgában, de azért így első nekifutásra ügyes volt. :) 





Délután Robi apujának 50. szülinapját ünnepeltük :) Batyi pedig lenyírta normálisra Robi haját, így most végre nekem is nagyon tetszik :D Ebédre marhapörköltet ettünk, utána pedig volt süti, torta, sőt még Húgi is hagyta magát végre fotózni, így lett róla egy Hektoros portfólió... :D 




Itthon pedig Dexterről is készült kép, ugyanis elég érdekes pózban aludt el... :D



Ma pedig Hartán voltunk, Hanna baba keresztelőjén... Riki és Ákos lett a két keresztapa :) A templomi rész után húsleves, birkapörkölt és süti volt a jutalmunk :) 




Nagyon jól éreztük magunkat, finom volt minden, a gyerekek pedig nagyon aranyosak és szórakoztatóak voltak :D Főleg Lara, aki 7 éves, és egy hétig Baján nyaral most Barbiéknál :D

Estefelé még voltam kint Dexszel a Dunán sétálni, játszottam vele egyet, itthon pedig kapott egy nagy rágcsálnivaló csontot és most csend van... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése