2013. június 18., kedd

Kinesio Tape

Hogy a címben szereplő csoda mit is takar, arra majd rákeres az, aki akar, én most itt nem fejtem ki, én is két napig hallgatom róla az információkat... :D

Ma reggel ötkor keltem, megszeretgettem Dextert, adtam neki reggelit, majd a fél hetes busszal jöttem is át Pécsre, gondolván, hogy az nyolcra ott van, és fél kilencre kényelmesen odaérek a két napos Tape tanfolyamra. Igen, ez így nagyon szép terv volt, csak éppen arról feledkeztem meg, hogy árvíz sújtotta területen lakunk, és a Duna-híd még le van zárva... Így a busz került egyet a szekszárdi híd felé, majd még Bátaszékre is visszament a Duna másik oldalán, így már javában fél kilenc körül járt az idő, amikor beértem Pécsre... Kilencre értem ki a koliba, ahol a tanfolyam van, de szerencsére csak a fél órás bevezetést késtem le, a lényegi részt nem. A párom PRobi volt, és ma az alsó végtaggal foglalkoztunk. Keresztbe-kasul összeragasztottuk egymást, egy részét le is kellett szedni napközben, mert már nem fért ránk több... :D 

Délben kaptunk meleg ebédet: rizibizit rántott hússal, ami igen csak jól esett a lelkemnek, a gyomromról már nem is beszélve... A hátrány az volt, hogy nagyon melegünk volt, és nagyon hosszú volt a nap... Tartottunk 2-3 szünetet, kávéztunk is, de akkor is hosszú volt... És Dexter is nagyon hiányzik, remélem nem felejti el másfél nap alatt, hogy én vagyok a gazdája :D 

Nap végén így néztem ki, Rüzs megörökítette a harcos kinézetemet... :D 



Holnap jön a folytatás, este fél hatig, utána pedig pucolok is hazafelé... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése