2013. június 17., hétfő

Elmúlt pár nap :)

Múlt héten voltunk kint Lilivel fotózni, gyártottunk facebookra új profilképet :D Jó lesz majd pár hetente csinálni egy ilyen képsorozatot, és úgy látni, hogy Dex mennyit nőtt :)



Szombaton Sára ballagása volt, Csátalján. Nagyon boldog voltam, mikor Sárika úgy megszorongatott, hogy azt hittem összetörnek a bordáim, régen találkoztunk már... :D 10-kor kezdődött a műsor, nem is tartott sokáig, utána pedig eszem-iszom apáéknál :) Jól éreztem magam nagyon, csak haza kellett jönnöm délután, mert négyre mentünk Húgival etetni.



Mártonok :)
Nyáron Melinda is Marcoéknál fog dolgozni, amit én egyáltalán nem bánok, mert ketten sokkal könnyebben és gyorsabban haladunk. Szombaton kígyókat etettünk, egereket takarítottunk, valamint pókterráriumokat sikáltunk tisztára. Sajnos, Marcoék fehér boxere, Lady rosszul lett, valószínűleg epilepsziás rohama volt, és taxival kellett állatorvoshoz szállítani... Mire odaértünk, helyre is jött a drága, de nagy volt az ijedtség... Ha legközelebb előfordul, akkor gyógyszereket fog kapni... Maradt munka vasárnapra is, így a tegnap délutánt is ott töltöttük: kitakarítottunk 4 hatalmas akváriumot, de úgy, hogy most szebbek, mint új korukban :D Mire végeztem, addigra úgy éreztem, hogy leszakad a derekam, ezért igencsak megérdemeltem azt a fagyit, amit Lilivel fogyasztottunk el az este folyamán. :)

Robi pedig levágatta azt a gyönyörű haját... Az első megdöbbenésem után arra jutottam, hogy majd hozzászokok, az "új" barátomhoz... Nagyon fura, mintha egy másik arc nézne rám, pedig dehogyis, csak éppen fiatalodott vagy 5 évet, és olyan lett, mint valami kiskatona... De mindent összevetve nem áll neki rosszul... :D 

Dexter nő, rosszalkodik (levadászik mindent a lakásban, ami nem az övé...), okosodik. Gyakorlok vele mindennap egy keveset, készült is már róla 3 videó, de még nem merem őket vállalni, úgyhogy csak Csabának küldtem el őket, aki folyamatosan javítja a hibáinkat. Majd talán ma csinál egy olyat rólunk Ákos öcsém, amit már megmutatok a nagy közönségnek :D
Képek terén a bőség zavara áll fent, mert eddig mindennap sikerült róla alkotni néhány jót, amióta itt van nálam... Ez holnap fog megszakadni, mert holnap reggel utazok át Pécsre, a Tape tanfolyamra. De addig is itt vannak ezek, ma reggel készültek :)





Amikor pedig éppen olyan meleg van, hogy nem vele foglalkozok, akkor vagy Trónok harcát, vagy egy kutyakiképzésről szóló könyvet olvasgatok, napozok, teszek-veszek. Munkáról még semmi hír, de remélem, hogy nemsokára lesz valami... :)

Az elmúlt pár hétben, az államvizsga és Dexter miatt kissé eltunyultam, de ha túl leszek a jövő heten (tanfolyam+bankett), akkor utána neki állok megint edzeni. Formába kell jönni, mire levonul az árvíz és előbukkan a strand :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése