2013. június 25., kedd

Bankett és vízparti élmények :)

Pénteken volt a két éves évfordulónk Robival, illetve aznap este volt a bankettünk is, a pécsi Sörházban :) Ebéd után átbuszoztam, majd csinosba öltöztem és készen is álltam az estére. A kinézetemen mindenki nagyon meglepődött: egy fehér (Marilyn Monroe-s :D) ruhát, a kígyómintás magassarkúmat és az Avonból rendelt, aranyozott ékszerszettet vettem fel, a hajamat pedig kontyba csavartam. A legenyhébb jelző, ami kaptam az este folyamán az a görög istennő volt :D Ezért érdemes volt négy évig tornacsukában járni, mert most mindenki el volt ájulva... Még a lakótársaim is, Rüzs az "elvarázsoltál" kifejezést használta, miután vagy egy percig bámult :D
Rólam olyan sok értelmes kép nem készült, de majd itthon is felöltözök ilyen szépen és megkérem Lilit, hogy örökítsen meg rendesen :D


Fél hatra érkeztünk, hogy aláírjuk a képeket, amiket a tanáraink kaptak tőlünk. Gyulánk mondott némi pohárköszöntőt, majd 7 óra felé volt a vacsora. Nagyon finom és kiadós volt, a desszertnek szánt diós palacsintával már sokunk nem bírt elbánni... :D 

Vacsora után felmentünk az udvarra és csináltunk sok-sok képet, amikből én itt csak a csoportképet osztom most meg :)


A képek elkészülte után visszatértünk a Sörház alsó szintjére, ahol mulatozás vette kezdetét, Ági keverte nekünk a zenét. Nekem ez egy idő után kezdett nagyon egyformává válni, így amikor pár csoporttárs mondta, hogy ők mennek haza, akkor én is csatlakoztam hozzájuk, és hazadobtak kocsival. :) Jó volt, jól éreztem magam, és már csak a diplomaosztó van hátra...

Szombaton Riki jött értem kocsival, merthogy hazaköltözés... Nagyjából össze pakoltam már a Tape tanfolyam ideje alatt, így most csak be kellett pakolni az autóba. Árkádban ebédeltünk, majd irány Baja. A délután egy részét a hazahozott dolgok elrendezése tette ki, a másik felét pedig Marcoéknál töltöttük: pitonokat etettünk, aztán sajnos Petra észrevette, hogy parazitásak az állatok és újra ki kellett takarítani azt a tizenakárhányat, amit már megcsináltunk... Úgy volt, hogy megyek vasárnap is, hogy kitakarítsam a maradékot is, de aztán végül nem kellett, mert kiderült, hogy ezeket a parazitákat a ruhával is át lehet adni az állatoknak, így 2-3 piton után zuhanyoznom kéne.. 

Vasárnap viszont megtettük Dexterrel az első hosszabb sétánkat: levittem a Kanális partra. Nagyon élvezte: gazban rohangált (ezt én annyira nem élveztem, mert tele lett toklásszal és vagy negyed órámba telt, mire a nagyját kiszedegettem belőle...), majd életében először úszott és pancsolt a vízben :) 




Hétfőn is tettünk egy hasonló akciót, csak akkor a Duna partra mentünk. A folyó nagyjából visszatért a medrébe (de állítólag nem sokára jön vissza egy métert...), mi pedig megnéztük, hogy arrafelé milyen csodák fordulnak elő... Természetesen, Dex ezt is nagyon élvezte :)






Nagyon sok ilyen túrára szeretném még elvinni, hogy igazi gyerekkora legyen... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése