2013. június 13., csütörtök

Könyvajánló

Az elmúlt 24 órában két könyvet is sikerült hazahoznom. Az egyik a Vérmacska, avagy Alfi világuralomra tör című kötet. Tegnap akadt meg rajta a szemem a Tesco-ban és már a borítón lévő szövegen is annyit röhögtem, hogy megvettem. Ma ki is olvastam, egyszerűen csak azért kellett letennem időnként, mert annyira rázkódott a könyv a kezemben a röhögéstől, hogy muszáj volt... :D Alfi egy nagy, szürke, herélt kandúr, aki gazdájával, Szőrössel él együtt. Az egész történet tulajdonképpen Alfi naplója, az ő szemszögéből láttatja a világot. Nagyon trágár, de szerintem rettenetesen vicces (vagy az én humorom szar). Tipikus, elkényeztetett, magát istennek képzelő macska. Imádom, alfinista lettem. Alig várom, hogy megvegyem a második kötetet is :D

"Állítólag kizabálom a vagyonából ezt a szerencsétlent. Az nem tűnik fel neki, hogy akkora pizzákat kajál, mint az asztal, hogy az is pénzbe kerül, nem csak a tasakos, de aztán megnyugtatott, hogy nem halunk éhen, mondom, jó, hogy nem, mert ha te véletlenül mégis, akkor én a testedből lakmározom, aztán amikor már elrohadsz a padlón és lecsöpögsz az alsó szomszédhoz, akkor engem megtalálnak és elvisznek jóllakatni, úgyhogy ne aggódjál, hülyegyerek, aztán mondta, hogy már elmagyarázta múltkor, mit művelnének velem. Hagynának meghalni, aztán kidobnának a kukába, a szőrömből talán lehetne kesztyű, de ez sem valószínű." 

A másik könyv, természetesen a Trónok harcának 4. kötete, a Varjak lakomája. Ezt igazából Robi vette, mert neki most előbb van pénze, hogy megvegye a sorozatot, mint nekem, úgyhogy övé a könyv, de mivel még az első hármat se olvasta, ezért nekem lesz időm bőven kiolvasni ezt. Amúgy se igénylek rá többet, egy hétnél :D (Bár, a jövő heti Tape tanfolyam és bankett miatt, lehet, hogy de.) Eddig csak a Prológust olvastam el belőle, azt is kint a teraszon, ahol rövidtávon szénné égtem ,de semmi gond, ezt vártam már mióta... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése