2013. március 17., vasárnap

Hideg hét

Természetesen, a hatalmas hóviharon kívül történt más is a héten. Kezdjük ott, hogy jelenleg a gyerekklinikán vagyunk gyakorlaton,amit én kifejezetten szeretek, nagyon aranyos kölykök fordulnak meg ott. Főleg ezzel a 10 év alatti korosztállyal vagyok jóban :) Minden helyszínen kell betegvizsgálati lapot kitöltenünk és nekem a vizsgált kis betegem is egy 9 éves kisfiú lesz, majd holnap megyek hozzá :) 

Sikerült a héten beszereznem pár roppant fontos dolgot is... :D Vettem Árkádban 2 pár bogyós, ezüst fülbevalót, és mivel volt akciós kuponom ezért 840 Ft-ot fizettem értük, összesen... :) Csütörtökön fogok menni Kittihez, aki majd átszúrja újra a fülem, mert folyton begyullad, és most azt szeretném, ha ezeket az ezüst fülbevalókat betennénk és úgy gyógyulna meg. Valamint szeretnék 1-2 új lyukat is, ha már csentem tűt a kórházból... :D 

Már karácsony óta nézegettem egy Árkádbéli üzletben egy kötött, szarvasos-mókusos hosszú derekú pulcsit, de sajnáltam érte 4-5 ezer Ft-ot kiadni. Most viszont senki nem gondolta, hogy visszajön a tél, így leakciózták és 1500 Ft-ért el is hoztam :) Nagy hasznát veszem most, hogy meggyütt a zimankó :D Ezenfelül sikerült beszereznem egy szuper, kockás pizsamát a pécsi Tesco-ból, így most már Robinak se lehet egyetlen szava sem az aszexuális pizsialsóimra... :D 



Idén kicsit korábban jött a húsvéti nyúl is, mert Barbiéknál rendeltem 8 GB-os pendrive-ot és memóriakártyát az új fényképezőbe, és úgy készültem, hogy kifizetem, de nem kellett, mert Barbi mondta, hogy megkapom húsvétra :) Nagyon örültem nekik:


Áprilisban tervezek venni egy új Origami bikinit, de az alsó részével nem vagyok kibékülve, ezért beszereztem egy Origami napozóbugyit, ami majdnem minden bikinijükhöz megy, és ráadásul kitölthettem egy nyereményszelvényt is, amivel hónap végén visszanyerhetem az árát... :D 

Múltkor sikeresen összemostam a gyógytornász felsőmet valamivel, ami összefogta azt, és még mama sem tudta kiszedni a fehér anyagból a foltot... Viszont ma megint örültem, mert most a bajai Tesco-ban találtam sima, fehér, kórházba való felsőt 770 Ft-ért :D Valamint szegény Freddy tekinek is vettem szemcseppet, mert be van gyulladva a szeme, úgyhogy kezdődik a kúra... 

Nézegettem már a kutya felszereléseket is, de csak úgy csendben... Talpi nem lett vemhes, úgyhogy most valószínűleg az lesz, hogy várok őszig és akkor vagy Talpitól vagy Lénától lesz kiskutyám... Árpi viszont arra biztatott, hogy nézelődjek nyugodtan másik kenneleknél is, hátha találok valami szimpatikusat, szóval most ezt teszem... :) De csak úgy csendben... :)

Tegnap voltam etetni. Pontosabban, nem volt egér, úgyhogy most etetni pont nem kellett, viszont terráriumot takarítani igen, és le fotóztam az összes kígyót :) Jelentem, több, mint 40 gondozottam van :D 


Kitti és a piton :-)



Ráadásul tegnap teljesen felpörögtem, mert Petra olyan dolgokat mondott, amiket én most itt nem akarok leírni, mert nem szeretnék előre inni a medve bőrére, de mindenesetre nagyon boldog lennék, ha minden összejönne, a tervek szerint... :D 

Az állatkák után leszaladtam Bacchusba, hogy csatlakozzak Robiékhoz, és nekik is örömködjek egy sort... :) És most már a lelkem is kezd megnyugodni szakdoga fronton, ugyanis nem csak elértem, de túl is teljesítettem a 40 oldalt... Még 4-5 oldalt fogok írni és elvileg kész. Gyakorlatilag pedig reménykedem, hogy a konzulensem is rámondja az áment és mehetek beköttetni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése