2013. február 9., szombat

Szerzemények és Paddy

Csütörtök este jött Lili Pécsre, és mivel még nem nagyon voltam a topon, ezért kick box helyett az Árkádolásra esett a választásunk :) Én csütörtök este még csak nézelődtem, Lili viszont már ekkor beszerzett 1-2 otthagyhatatlan darabot. Péntek reggel viszont visszamentünk, mert New Yorker-be leltár miatt nem lehetett bemenni csütörtökön. Ekkor már volt nálam némi pénz (bár, most nem vagyok anyagilag eleresztve...), így beszereztem én is két újdonságot: egy szegecses, fekete shortot (1500 Ft), illetve egy szürke-citromsárga kígyómintás tavaszi sálat (890 Ft). Láttam még nagyon sok mindent, nagyon jó áron, de most spórolás van: kutyára, fényképezőre, Glamour-napokra :)
Rájöttem viszont arra, hogy barátnővel vásárolni nagyon jó dolog: megmondja, hogy jól áll-e vagy nem, az amit felpróbáltál, illetve két pár szem többet lát, ezért sokkal gyorsabban lehet akciós és szuper göncöket előtúrni az üzlet különböző pontjairól... :D 


Lilit 11 körül elkísértem a Nagy Lajos Gimnáziumba, ahol a TUDOK versenye lesz, én pedig siettem haza, mert eredeti terv szerint a deles busszal akartunk Bajára eljutni... Ez, természetesen, nem jött össze :D Egykor volt a következő gyorsjárat, azzal mentünk. 

Megjött az Avon csomag, amiben lapult egy hajfény spray, egy bézs színű körömlakk és egy nagy fekete táska a részemre. :) Ez utóbbit Renitől kaptam, nagyon örültem neki :)


Jött egy levél a banktól is, amiben egy új bankkártya volt: mint kiderült, ezek is lejárnak bizonyos időközönként... Az új kártya csak annyiban különbözik a régitől, hogy Arti görény pofája nem kopott rajta, hanem szép élénk :)

Nem sokat tartózkodtam otthon: voltam postán, aztán Tescoban, majd találkoztam Robival, elmentünk az írószerbe, aztán haza, hogy letusoljak és átöltözzek, majd mentünk is le Strongba, ahol tegnap este Paddy and the Rats koncert volt :)
A buli nem volt rossz, de volt már jobb is: Robi nem maradt ott, átment Bacchusba, mert kissé drága volt, Brigi is keveset volt ott, az együttes két órás késéssel kezdett, a társaság pedig elég érdekes volt... Akadt egy ilyen 15 éves részleg, akik ész nélkül pogóztak, 3 méteres lánccal az oldalukon, illetve a másik véglet az idősebbek voltak, akik bőrdzsekikben feszítettek és javarészt a pultnál töltötték el az estéjük nagy részét. Én mindenesetre jól éreztem magam: P.Peti és Krisztián között ugráltam a jó kis ír kocsmazenére. Kellett ez már nekem nagyon, ezer éve voltam bulizni. Egy csöpp feszültséglevezetés :) 

Fél egy körül mentem át Bacchusba, Robihoz, ahol még ittunk egy almalevet, majd elsétáltunk haza ... :) 

Aktuális kedvenc számom:


Most pedig megyek edzeni, mert egész héten elmaradt. Még fújom az orrom, de most már nem érdekel: ideje tovább folytatni az alakreformot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése