2013. február 10., vasárnap

Még több várakozás...

Tegnap olyan sok mindent csináltam, de mégsem éreztem magam hasznosnak... Azt hiszem, az esti hír lehetett az oka... 

Voltam edzeni, megint két órát, jól esett nagyon. Onnan haza, de csak fél órára, mert mehettem is etetni. Most csak az öt bébikígyót kellett megvacsoráztatni, szóval azzal gyorsan kész lettem, majd amíg Petra mosogatott, addig én a gyerekekkel és Lady kutyával Jurassic Parkot néztem, németül :D 
Utána sor került a beígért masszázsra, amit Petra kint Németorszában tanult, két évig. Szuper jó volt, szerintem egész nap elbírnám viselni ha valaki dögönyözné a hátam... Utána Petra megkérdezte, hogy ráérek-e, mert ha igen, akkor ő is szeretne megint egy fél órát... Ezek szerint jó a magyar masszázs is, szóval igent mondtam :) 

Fél nyolc körül hazabicikliztem, lezuhanyoztam, mert a fél kilences busszal mentem Robiékhoz. De mielőtt elindultam volna írt Árpi, hogy volt meglátogatni Ottó bácsiékat és sajnos Talpin semmi nyoma a vemhességnek...
Elszomorodtam, pedig valahol tudtam, hogy ez lesz... Ez egy elkapkodott, hirtelen jött pároztatás volt, és én szinte biztos vagyok benne, hogy aki elvitte a kanhoz, az nem rendelkezett kellő tapasztalattal e téren...  Mondtam is Árpinak, hogy a következő próbálkozásnál, én is jelen szeretnék lenni, és ha kell, akkor beszállok az üzemanyag költségbe is, hogy visszavigyük egy második "menetre" is. Ugyanis, tudtommal az nem szokott ártani, már ha biztosan kiskutyákat szeretnénk... Majd igyekszem átjutni Halasra, és én is beszélni szeretnék Ottó bácsival... 
Olyan sokat vártam már, mit számít ez a plusz pár hónap? Azért, valljuk be, kissé beleéltem már magam, hogy nekem már májusban kutyám lesz, de tényleg csak kicsit, mert így most nem olyan nagy a pofára esés... 
Mindenesetre megpróbálom a jó oldalát nézni: az így nyert időt. Több pénzt tudok félretenni, és ősszel nem csak Talpinak lesznek kölykei, hanem Lénának is, így még lehet, hogy abból az alomból is választhatok. 

Most egy picit úgy érzem, hogy az eltervezett nyaram, hirtelen olyan üressé vált... Pedig nem. Egyrészt mert remélhetőleg már dolgozni fogok. Másrészt pedig az jutott eszembe, hogy ha most úgysem lesz még kölyök, akkor nagyon rá fogok érni az edzésre... Szóval, mi lenne, ha októberben megpróbálnék elmenni egy fitness versenyre...? Jövő héten megkérdezem Valit...
Aztán verseny után már hoznám is azt a kiskutyát... Legalábbis, nagyon bízom benne, hogy októberben már meglesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése