2013. február 5., kedd

Sportelmélet és Harkány

Kissé megfáztam, de két nap alatt már nagyon elegem lett belőle. Fújom az orrom, köhögök, fájdogál a torkom... bár, ez utóbbi már kevésbé. És én vagyok az, aki eszi a vitaminokat, gyümölcsöket, zöldségeket, edz, és még is engem talál meg valami nyavalya... Remélem, hogy csütörtökre már boxra alkalmas állapotban leszek, mert jön Lili Pécsre és megígértem neki, hogy elviszem kick boxra :)

Hétvégén tervezek menni kondiba is, minimum kétszer, de ha sikerül kulcsot szereznem, akkor akár háromszor is. Ha pedig anyagi helyzetem is engedi, akkor megveszem most már egy hónapra a boxbérletet, illetve egy 10 alkalmas Fitnexx bérletet is, hogy tudjak menni Rolihoz, TRX-ezni :)

Az albérletben van húzódzkodó rúd, jövő héttel azt is igénybe kívánom venni, ha éppen ráérek :) 

Mivel tegnaptól holnapig gyakorlaton vagyok Harkányban és mire onnan hazaérek hullává változom, ezért most nem edzettem semmit (ja, és említettem, hogy meg is vagyok fázva?), de próbálok odafigyelni a táplálkozásra :) Napi 4 császárzsömlét viszek el, amit délig el is fogyasztok (ez kb. 100 gr szénhidrát) és ezek után már igyekszem nem bevinni egyéb szénhidrátot. Tegnap és ma is salátát uzsonnáztam, vacsorára pedig jöhet a házi krémtúró: natúr joghurtot, sovány túrót összekeverek és belekarikázok egy banánt (bár, ez utóbbiban már van szénhidrát, de így finomabb, és a banán amúgy is egészséges).


A tegnapi napom úgy indult, hogy lekéstem a harkányi buszt. Hét órakor ment el és én egy perccel később értem oda... A következő csak fél órával később indult, így kissé megkésve értem oda a gyakorlatra, de szerencsére, elnézték nekem a dolgot, utána pedig szorgalmasan tartottam a tornákat. Ez a reggeli cécó is biztosan nagyon jót tett a tüdőmnek, de ami nem öl meg...
Ma csak két tornát tartottam, felmentést kaptam a nap hátralévő részére... Ennyire meggyötört fejem lett volna az orrfújás miatt? Viszont az egyik beteg közölte, hogy én egy inkvizítor vagyok, amit így végzősként bóknak vettem :D Réka, a gyógytornász, pedig kijavította az apróbb hibáimat, de rámutatott arra is, hogy negyedéven így kell diktálni. Büszke vagyok magamra, pláne, hogy a konzulensem azt mondta, hogy szerinte időben be is fogom fejezni a szakdolgozatomat... Kívánom, hogy legyen igaza :D
Szóba kerültek ma az egyetem után választható tanfolyamok, képzések. Ami nekem nagyon tetszik az a Dévény-módszer, és azt meg is szeretném csinálni, de ma kiderült, hogy ahhoz még az is kell, hogy saját gyereke legyen a gyógytornásznak, szóval ezt a dolgot nem nagyon fogom elkapkodni... :D A másik, ami szimpatikus lenne, az a manuálterápia, de az meg nagyon drága, több, mint fél millió forint... Majd elválik, hogy mi lesz. Valami biztosan, mert meg van szabva, hogy 5 év alatt hány kreditet kell teljesítenie egy gyógytornásznak, és hogy ebből mennyit kell munkával és mennyit kell tanfolyamokkal elérni... 

Mára ennyi, lassan pihenő, mert holnap megint hatkor kelek, tovább leszünk gyakorlaton, és este még könyvtárba is el akarok jutni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése