2013. február 25., hétfő

Előre!

Szombat délután átjött hozzám Lili és segített az Excel-es feladataimban, méghozzá nem is kicsit, de sokat. :) Nagyon köszönöm, még egyszer! :) A statisztikát folytattam vasárnap is, és egy óra szenvedés után kijött az első p értékem :D Ne kérdezzétek, mi az, mert fogalmam sincs, de annak kellett kijönnie, és úgy örültem neki, mint majom a farkának :D
Tegnap délután jöttünk vissza Pécsre Robival. A buszsofőr rettenetesen bunkó volt, úgyhogy remélem, elég nagy büntetés neki az, hogy élete végéig buszsofőr lesz... -.-" A buszon megnéztük az Egyesült Állatok c. animációs filmet, ami nekem nagyon tetszett, végre egy értelmes mese, ami megmutatja, hogy mit is tettünk, mi emberek a természettel. Tuti, hogy a gyerekemmel megnézetem majd... 
A szenvedés folytatódott este is, "megszültem" a második p értéket is... Végre úgy éreztem, hogy haladok is előre fele... :)

A mai gyakorlat is tetszett: a sebészeten vagyunk, elvileg pulmonológián, gyakorlatilag meg nem igazán láttunk pulmós beteget, de hát ott leszünk még 5 napot, talán összejön... A legjobb dolog az volt, hogy megtudtam ma még valamit a szénhidrátokról: történetesen azt, hogy a csokiban, az édességekben, a kristálycukorban stb. ilyesmiben lévő finomított szénhidrátokat nagyon szeretik a bélrendszerünkben élő haszontalan baktériumok, és ha ilyeneket fogyasztunk, akkor ezeket a kis genyákat tápláljuk velük. Viszont a természetes édesítőszerekben (például a mézben) és gyümölcsökben lévő szénhidrátokat a bennünk élő hasznos, vitamintermelő bacik kedvelik, így ha ilyeneket eszünk, akkor sokkal előrébb vannak ők is, meg mi is. A gyógytornász akivel voltunk kifejezetten javasolta a homeopátiás szereket, és az immunerősítő készítményeket, úgyhogy lehetséges, hogy beruházok még egy üveg Vironalra... Ártani nem árthatok vele.
Tehát, a mai nap is hasznosan telt, tekintve, hogy nem rég jöttem meg a könyvtárból és találtam még cikkeket a szakdogámhoz... Csak győzze idegrendszerrel a két fordítóm... Apropó, Misi... A tegnapi párbeszédünk, miközben fordított:

Misi: - Én már csak azt nem értem... hogy milyen az az akut halálos baleset?
P: - Hirtelen jön és meghalsz. Krónikus baleset mondjuk nem lehet... Nem lehet két hétig karambolozni... :D
Misi: - Ha csak nem két csigáról beszélünk: "Jóóózsi, térj ki, különben két hét múlva meghalunk!!" :D  

Nagyon röhögtem, még percekkel azután is, hogy ezt így megbeszéltük... :D 

Most viszont megyek is, és összeállítok egy pulmonológiai betegvizsgálati lapot. És egy aktuális kedvenc kép - Lili, nem csinálunk valami hasonlót hétvégén? *_*

1 megjegyzés: