2013. február 26., kedd

A reklám helye

Nem tudom, ismeritek-e a www.brands.hu oldalt, de én nagyon örülök neki, hogy tagja vagyok :) Ami azt illeti, már elég régóta, de csak tegnap élveztem ki először az előnyét. Ez egy olyan webáruház, ahol mindenféle világmárkákat akcióznak le, 3-4 napos időközönként, egy ciklusban 15-20 márkát. Az akciók mértéke nem kicsi, akár 80%-kal olcsóbban lehet megrendelni bizonyos termékeket, így hát iparkodni kell, mert egyes dolgok hamar elfogynak. Női, férfi, gyermek ruhák és cipők, lakberendezési termékek, kozmetikumok, mindenféle holmit lehet találni... :D

Én tegnap 3000 Ft-ért rendeltem meg ezt a Rider papucsot:


Ez pont a fele annak az árnak, amiért tavaly vettem Rider papucsot, Zalaegerszegen. És az sima fekete, nincs rajta ilyen virágminta :D 
Imádom a Rider papucsokat, mert kényelmesek és nagyon strapabíróak. A tavalyinak sincs semmi baja, de úgy véltem, hogy ennyi pénzért megéri beszerezni még egyet a nyárra. 
Figyelem a következő akciókat is: nemsokára lesznek Retro cuccok, illetve sportszerek is leakciózva, kíváncsian várom :)

Ha valakinek felkeltettem az érdeklődését, adjon egy e-mail címet, szívesen küldök meghívót :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése