2013. február 28., csütörtök

Csütörtöki csudák

Tegnap délután, mielőtt hazajöttem volna, megvártam Robit, amíg hazaér a suliból és a nagy várakozásban aludtam másfél órát :D Öt órási busszal jöttem Bajára, és tök jó volt, mert találkoztam Szamival, és hosszú hónapok óta, végre tudtunk egy 90 km-nyit beszélgetni :)
Amikor hazaértem várt rám egy kis meglepetés: még decemberben játszottam a Fa Hűségprogrammal és azóta én ezt már el is felejtettem, de a postás hozott nekem egy borítékot, amiben egy buborékpapírtegen kívül lapult egy 2013-as Béres Alexandra dvd, a Mozogj úja velem! Ezek szerint ezt nyertem :D Nagyon örültem neki, remélem vasárnap fel tudom avatni :)


Ma reggel fél nyolcra állítottam ébresztőt. Megreggeliztem és 9 óra előtt pár perccel már a taposót nyúztam a kondiban. Ez volt a bemelegítés, majd jött két óra minőségi edzés. A legjobb az volt, hogy valaki hozott be egy zacskó leselejtezett ruhát, amiket én áttúrtam és találtam is magamnak két farmer shortot és egy sötétkék hosszú nadrágot a jobb időkre :) Darabja 500 Ft volt, szóval ez jó üzlet volt a javából :D A súlyomból mondjuk még le kell dobni egy fél kilót és azt tartani is, mert ezek most pont jók...



Annak viszont nem örülök neki, hogy mama vett ma csokit és 8 kockát sikerült is benyalni... Igaz, hogy ezt a nyolc kockát is szépen beosztva és délután még csináltam 5x30 hasprést is, most pedig készülök Sógorral futni, de akkor is... :D 

A szakdogámmal is haladtam ma picivel több, mint 4 oldalnyit, ami azért elég nagy előrelépés.... Holnap folytatom, amit ma elkezdtem: délelőtt edzés, délután pedig jön át Lili és segít egy kicsit, illetve gépelek még amennyit csak tudok. Remélem, lassacskán meglátom a fényt az alagút végén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése