2013. január 17., csütörtök

Mély levegő...

 A tegnapi napom a relaxációról szólt: délelőtt voltam Hajninál masszázson, ami isteni jó volt. Igaz, utána jobban fájt a hátam mint előtte, de az csak azért volt, mert nagyon átgyűrte az izmaimat. Megállapította, hogy van egy nagyon enyhe gerincferdülésem, de most fog elvégezni egy Dorn nevű tanfolyamot, ami olyasmi, mint a manuálterápia és akkor majd az a picike, észrevehetetlen ferdülésem is meg lesz oldva. 
Este jött Robi, Dr. Csontot néztünk megint, nagyon ráfüggtünk :) 

Ma reggel nagyon korán keltem (fél hatkor...), mert a fél hetes busszal mentem át Pécsre. Jól indult a napunk: a hajnali sötétségben csodálatosan szarrá áztunk...
Pécsen csak egy délelőttöt voltam: államvizsgás tájékoztató volt. Erősen sírhatnékom támadt, miközben hallgattam, és nem az államvizsga (arra van idő, arra fel lehet szépen készülni), hanem a szakdoga miatt... Április 5-e a leadási határideje az meg mindjárt itt van és még sehogy sem állok vele... Na, és a dékáni követelmények! Ha azok alapján írom meg, akkor tuti nem lesz meg a kötelező 40 oldal, de én már kitaláltam egy olyan kis vázlatot, ami fedi a követelményeket is, meg az én elképzeléseimet is... Mondjuk, a többiek megnyugtattak, mert a legtöbbjük még annyira sem haladt a szakdolgozatával, mint én, illetve jópáruknak még nyelvvizsgájuk sincs... Azzal meg nekem hál' istennek nem kell vesződnöm, mert már több, mint 4 éve porosodik a polcomon.... 
Azt se tudom most így hirtelen, hogy álljak neki ennek az egésznek, de ígérem, hogy a következő két szabad hetemben próbálok összehozni valamit....  Meg kell néznem megint a motivációs videót.

A tájékoztatás végeztével elmentem Media Markt-ba, vettem egy új fülhallgatót, mert a másik egyik pillanatról a másikra ment tönkre, de totálisan. Az új, egyrészt jól néz ki (már amennyire egy fülhallgató jól tud kinézni), nem volt drága, és két év garanciát adtak rá.

Ezek után még egy órát vártam a buszomra, majd kb. fél egyre itthon is voltam. Ebéd, majd konditerem. Elég fáradt vagyok, de csak azért is végig csináltam. Has- hát - váll - láb - vádli, előtte és utána pedig 10 perc kardió. Két órát voltam ott, utána pedig megjutalmaztam magam egy kókusz és vanília ízű proteinszelettel, ami isteni finom volt és kb. jól is laktam vele :) 

Most pedig gondolkodom azon, hogy hogy álljak neki a rám váró feladatoknak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése