2013. január 21., hétfő

Gépírás

Találtam egy forrást a szakdolgozatom egyik fejezetéhez és az elmúlt pár napban abból csemegézek és gépelek, mint a güzü. Elég unalmas, de nem bántam meg, hogy nekiálltam, mert így legalább már meg van 6 oldalam a 40-ből, másrészt pedig ha ezt a bekötés előtt egy héttel kezdtem volna el bepötyögni... nos, akkor finoman szólva is agyfaszt kaptam volna. 

Mondanám, hogy most pihenésként blogot írok, de ez olyan eléggé cseberből vederbe dolognak tűnik, úgyhogy nem mondom... Délután megyek kondiba, estére pedig boxolni (azt hiszem ezzel újabb saját rekordot állítok majd fel "sportra szánt órák/nap" kategóriában), majd az lesz a pihenés. 

Pénteken csak akartam edzeni, de nem lett belőle semmi, mert történt egy szép kis dugulás, így egész délután a szerelőt vártam, mire pedig elment, addigra beesteledett és indultam Csanádra. Csak annyira szaladtam be a terembe, hogy leadtam az edzéstervemet, valamint betoltam az arcomba egy "fitness" müzli szeletet :) 
Szombat délután viszont voltam rendesen edzeni, egy röpke másfél órát. Kedvenc gyakorlatokat csináltam, mert csak a távozáskor vettem észre, hogy a polcra ki van készítve az új edzéstervem, de sebaj: ma már abból fogom tolni :) 

Jött a hétvégén Avon csomag is. Púdert és körömreszelőt rendeltem, illetve egy fekete és egy lila körömlakkot. Még nem kerültek kipróbálásra, de így első ránézésre szép színük van: 


Sütöttünk is Robi anyukájával, méghozzá Bounty szeletet :) Fantasztikusan finom lett, de sajnos elfelejtettem fényképezőt vinni, a telefonom meg szórakozik memória tekintetében, így megörökíteni nem sikerült. Robi azonban mondta, hogy egy percig se bánjam a dolgot, mert szerinte ez egy olyan édesség, amit tuti meg kell majd sütnünk még egy párszor, szóval lesz majd még lehetőség a lekapására :) Tehát, bűnözésre is sor került az elmúlt két napban, és jól teleettem magam sütivel...

Tegnap délután Sárával voltunk kint fotózni. Leszámítva, hogy a Duna parton térdig süllyedtünk a sárba, elég jól elvoltunk :) Felavattuk az Avon Red 2000 nevezetű rúzsát, és alkottunk sok szép képet :D Egyik kedvenc: 


Miután hat kiló sárral a cipőtalpunkon haza evickéltünk, és lementettük a képeket gépre, "átpasszoltam" Sárát a barátjának,  én pedig hazajöttem és gépeltem még egy oldalt ahhoz az átkozott szakdogához...

Este megint buszoztam Robiékhoz, hogy kivégezzük az 5. évad Dr. Csontot. Jobban ráfüggtem erre a sorozatra, mint a Dexterre, már nagyon izgulok, hogy hogyan alakulnak a szerelmi szálak... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése