2013. január 15., kedd

Box, kondi

Tegnap nem kevesebb, mint 3.5 órát mozogtam, ugyanis a tegnapi másfél órás itthon edzés után még boxolni is elmentem. Nagyon jó kis edzés volt: fél óra bemelegítés (fekvőtámaszok, felülések, súlyzóval történő ütések stb.), majd egy óra technika gyakorlás és zsákolás, a végén pedig Bencével kerültem párba és erősítés címszó alatt, különböző testhelyzetekben (pontosabban karhelyzetekben) dobáltunk egymásnak egy 2 kg-os medicinlabdát. Először 4 kg-ossal akartam, de majdnem hanyatt estem, így arról letettem :D Megbeszéltük, hogy nyáron veszünk dinnyét és labda helyett azt fogjuk dobálni a strandon. Akinél eltörik a dinnye, az veszi a következőt... :D

Ma délelőtt foglalkoztam kicsit a szakdogámmal: az eddig kitöltetett 12 kérdőív adatait felvezettem egy Excel táblázatba (de jó, hogy még nincs kész mint a 60, mert baromi unalmas meló volt...). Elküldtem a konzulensemnek, remélem, hogy jó is, mert nagy humorom van átírni... :D 

Nemrég jöttem haza az edzőteremből: tricepsz - mell - bicepsz - láb - has edzés szerepelt az edzéstervemben. Mielőtt nekiálltam volna a gyakorlatoknak Vali lemért: 55.2 kg vagyok! :D Ami azért csodálatos, mert két ünnep közt Robiék mérlege 59-et mutatott, az meg rémségesen csúnya szám... Ez az 55.2 viszont sokkal szebb, majdnem jó, az 55-tel már elégedett leszek. Aztán már csak úgy kell alakítanom magam, hogy annak az 55 kg-nak minél nagyobb részét tegye ki izomszövet, s ne zsír :D 

Holnap relaxációs nap lesz: végre eljutok masszázsra, és remélem Hajni helyreteszi a fájós derekam :) Legközelebb csütörtök délután tervezek edzésre menni, úgyhogy addig is egy újabb motivációs kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése