2013. január 14., hétfő

Semmi, csak mozgok...

A tegnap előtti, itthoni edzésnek nagyon megéreztem a hatását: elég fájdalmas izomlázam volt farizom tájékon, tehát maximálisan büszke vagyok magamra, hogy egyedül tudtam ilyeneket kitalálni... (Csúnya lenne, ha 4 év gyógytornászkodás meg legalább ugyanennyi kondiba járás után nem tudnék kitalálni  gyakorlatokat itthonra... :D)

Úgy volt, hogy ma megyek kondiba, de nem mentem, mert Móni jött délután egy Avonos pénztárcáért és nem tudtam, hogy mikor érkezik. Majd holnap megyek, de azért ma sem voltam rest: másfél órát súlyzóztam meg ugrabugráltam az előszobában. Mai menü:

15 kg-os rúddal. Ahol nem az volt, azt odaírtam.
  1. 5x20 guggolás
  2. 2x15-15 lábnyújtás fél lábon állva
  3. 3x15-15 kitörés
  4. 6x25 behúzás fitball-on, Hamstringre (nem rúddal...)
  5. 3x40 lábujjhegyre állás
  6. 4x10 könyökhajlítás biceps-re (ez 15 kg-mal elég frankó volt)
  7. na, ezek már a 2 kg-os kézi súlyzóimmal történtek: 4x12 oldalemelés
  8. 4x12 lórúgás
  9. 4x25 teljes felülés (természetesen ehhez sem kell súly, csak úgy a gyengébbek kedvéért :D)
  10. 10 perc kardió : Intim Tornára, Paddy-re, Madagaszkár betétdalra :D 
Ma még megyek boxedzésre is, de ez most nem kick box lesz, állítólag, hanem rendes ökölvívás. Kíváncsi leszek rá... :) A holnapi kondiban pedig rá fogok menni a mell- és hasizom erősítésre (meg persze csinálok még mellé mást is, de ezeken lesz a hangsúly.)

Box után jön Robi, Dr. Csont a program mára is :) 

Zárásként egy mosolygós kép, amit Lili készített :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése