2013. január 12., szombat

Edzések, Lilis fotózás

Imádom, hogy van időm mozogni, imádom, hogy visszatértem, imádom látni a tükörben, hogy van még izmom, ami megmozdul a csontjaimon... És megígérem, hogy soha többé nem hagyom el magam ennyire (még ha ez "csak 2-3 hónap kihagyás is volt), mert most annyi mindent kéne fejlesztenem, hogy azt se tudom, hova kapjak... 

Tegnap voltam kondiban: has - hát - váll - láb- vádli volt a program. Megyek hétfőn is terveim szerint, de hétfő este még bajai boxedzésre is akarok, úgyhogy azt hiszem aznapra nagyon ki fogom magam készíteni... De nem baj, muszáj! Így leszek hiteles gyógytornász! :) 

A ma délutánt Lilinél töltöttem, alkotott nekem egy mobil stúdiót a szobájában és megörökített az új Batman-es felsőmben, a teknőseivel és a K9 pulcsimban :) Segített lealapozni a sötét karikákat a szemem alatt (apropó, jövő héten el kell mennem vérvételre is...), a hajamon is alakított, így azt hiszem, hogy nagyon jó képek születettek, bár egyelőre csak ez az egy van meg: 


Jól éreztem magam, remélem hamarosan megint csinálunk valami hasonlót :) Sőt, nekem már Sárával is vannak terveim... :D 

Miután hazajöttem edzettem egy órát. Itthon, saját cuccokkal, és elég jól lefárasztottam magam... Nézzük: 

15 kg-os rúddal (legalábbis azt hiszem, hogy az a rúd, ami nekem van az 10 kg-os... Tettem rá még 2 db 2.5 kg-os tárcsát, és így jött ki a terhem :))
  1. 5x20 guggolás
  2. 2x15-15 lábnyújtás fél lábon állva
  3. 3x15-15 kitörés
  4. fitballon behúzás Hamstring-re (hátsó combizomzat, jegyezzétek meg most már! :D Ja, és persze ezt rúd nélkül....)
  5. 4x8 tarkó mögül nyomás
  6. 4x20 T-rudas evezés
  7. 3x30 + 10 lábujjhegyre emelkedés
  8. 10 perc cardió - két pörgős Intim Torna Illegál és egy Paddy and the Rats számra. Ez a levezetés javarészt szökdelésből, kick boxos rúgásokból, lábfelhúzásokból állt...
Nagyon jól esett, holnap P90X-ezni fogok :)

Most pedig megyek is Csanádra, Robimhoz :) Igaz, hogy a napot nyugtával kell dicsérni, de azt hiszem, ez egy tökéletes szombat volt... :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése