2013. január 3., csütörtök

Pécs és az idei első edzés

Megírtuk ma a szigorlatot: reuma, trauma és ortopédia tesztből állt. Mondanám, hogy nem volt nehéz, és tutira jó lesz, de nem merem ezt mondani, mert mindenki sápítozok, hogy majd ebből meg abból a részből kell újra mennie vizsgázni, másrészt meg így nem ér majd akkora csalódás, ha mégis rossz lesz :D 
A három tesztre volt 60 percünk, én természetesen megint fél óra alatt kész voltam az egésszel, és így volt még időm arra is, hogy látványosan unatkozzak. Eredmény? Legkésőbb keddig kiderül. 

Az írás után mentem Árkádba: vettem magamnak egy helyes kis ezüst gyűrűt, mert a violinkulcsos gyűrűm folyamatosan beleakad mindenbe, és a karácsonyra kapott kötött sálamból is kihúzott már pár szálat... Apacs Ezüst után Hervis, ahol sajnos nem találtam olyan Fundango sapkát, amilyet elhagytam (azaz feketét. Volt belőle ciklámen színű - böee-, meg barna.). Viszont találtam ahhoz nagyon hasonlót: kb. ugyanúgy néz ki, csak más a márkája Nordica. :) Jó meleg, pihe-puha, és nagyon fogok rá vigyázni, mert árban még több volt, mint a Fundango...

Fekete ;)

Az egy órási busszal jöttem is haza Bajára. Megebédeltem, és neki is álltam tornázni :) A program:
  • egy óra Béres Alexandra (Zsírégető gimnasztika c. videó)
  • 15 perc P90X hasizom
  • 4x15 hasizom gyakorlat a fitball-on
  • 4x25 behúzás fitball-on, hátsó combra.
 Még a mai kosztolásra is odafigyeltem, bár nem tudom mennyire tudom tartani: reggelire egy alma és egy joghurt, tízórainak egy banán, ebédre egy szendvics, uzsonnára egy kis borsófőzelék, edzés után három mandarin és egy szendvics, ami mellé igyekeztem minél több sajtot vágni :) Nem tökéletes, tudom, de nem fogok koplalni, mint említettem. Csoki, pizza, energiaital nincs, de a kenyér kiküszöbölése egyelőre nem fog menni...

Mostantól kezdve igyekszem minden nap edzeni egy kicsit, aztán a vizsgák után sokat :) Vasárnap veszek Lidl-ben gumiszalagokat, de van egy olyan érzésem, hogy akármilyen eszközzel próbálkozhatok, a legjobb zsírégető majd nyáron érkezik meg, méghozzá négy lábon... :D

Most pedig jön Robi :), holnap reggel bőrgyógyász és fogorvos... Izgalmas lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése