2013. január 4., péntek

Mai adagom


Péntek Enikő has és popsi zóna edzéséből 3 kör volt előírva, de én csak kettőt bírtam megcsinálni... Már az első kör végén folyt rólam a víz, a másodiknál meg azt hittem megpusztulok...  Ja, és én felcsatoltam a bokáimra a másfél kilós lábsúlyokat ;)

  1. Ülésben nyújt és húz a láb 30x
  2. Teljes felülés 30x
  3. Klasszikus popsi 30/láb
  4. Picik 30/láb
  5. Lábemelés+felülés váltva 15x
  6. Oldalgyakorlat 20/oldal
  7. Lábemelés rákállásban 30/láb
  8. Lábtolás rákállásban 30/láb
  9. Lábhúzás oldalra alkartámaszban 10/láb
Ezután merő önszorgalomból csináltam még a 2 kg-os kézisúlyzómmal:

  •  4x15 oldalra emelést deltaizomra
  • 4x10-10 karhajlítást bicepszre
  • 2x20-20 tarkó mögül emelést tricepszre
Azt hiszem mára ennyi elég lesz, megyek is zuhanyozni... :)

Aktuális hírek még:
A bőrgyógyász megint kiírt nekem egy halom kenőcsöt és gyógyszert. Lehet, hogy nem Candidám van, hanem vashiányom, ezért ártani nem árthat alapon vettem magamnak vastablettát is. El kell majd mennem vérvételre, hogy a lerobbant immunrendszeremet tovább vizsgálják... És az éjszakai orrfolyás és tüsszögés? Szénanátha. Kaptam arra is gyógyszert és kétféle orrspray-t. Olyan jó, hogy 20 évig semmi bajom nem volt... Jaham, és még két szemölcsöm is le lett égetve...
Robinak pattanás betegsége van (igen van ilyen, csak a latin nevét nem jegyeztem meg), már évekkel ezelőtt orvoshoz kellett volna fordulnia, most ő is kapott egy halom gyógyszert meg kencét, a jó hír, hogy ő végérvényesen gyógyítható... :) Én sajnos nem. Viszont vigasztal a tudat, hogy ha a gyerekeinknek valami defektje lesz, az nem csak tőlem származhat :D

A fogorvos adott két nagy injekciót, amitől lezsibbadt a fél fejem, majd lecsiszolta a letört fogam maradékét, kiszedte belőle a gyökértömést, leégette az ínyemet, vett fogsor mintát ilyen gyurmaszerű anyaggal, ami alapján majd megcsinálják a koronámat, aztán mehettem is haza, hogy egyek is kis túrós tésztát, mert addigra már alig láttam az éhségtől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése