2012. december 3., hétfő

Weekend

Húhú, eljöttem ide a nagy Budapestre és tele lettem élménnyel! Pedig még csak egy napja vagyok itt... No, de mindent szépen sorjában, kezdjük a hétvégével... :D 

Az elmúlt hét 6 vizsgája után (mindegyik meglett, és egyik sem lett hármasnál rosszabb!), úgy éreztem, hogy kijár nekem végre egy szabad hétvége. Nem is csináltam semmi olyasmit, aminek köze lett volna az iskolához :) Robi viszont talált otthon egy Müller reklámújságot és meg akadt a szeme az év társasjátékának választott Mamutvadászon. Péntek délután be is buszozott Bajára, átszaladtunk Müllerbe és megvettük :D "Az első közös dolog, amit a gyerekeink is örökölni fognak." :D Amíg kijutottunk a pénztárhoz, addig én beleszerettem néhány németjuhászos cukiságba, úgyhogy elkezdtem fogalmazni a levelemet a Jézuskának... 


A Mamutvadász egyébként tényleg nagyon jó játék, egész hétvégén azzal játszottunk :) A boldogságomat csak annyi árnyékolta be, hogy szombat este letört az egyik rágófogam, így most annyit változtattam a programomon, hogy az állatkert látogatást áttettük tavaszra, így haza tudok menni Pestről csütörtökön és péntek reggel el tudok menni fogorvoshoz... 

Szombaton voltam etetni is, és végre vittem gépet is, így megint sikerült gyártanom egy vagon képet az állatkákról :) Van új kaméleon fiú, aki nem volt túl barátságos, de azért nagyon jó modellnek bizonyult... :D
 



Vasárnap Robiéknál ebédeltem, Melinda napi családi kosztolás volt, utána pedig társas :) 




A "meccs" után Sógi behozott kocsival Bajára, majd nem sokkal később indultam Pestre, busszal. Fura volt, mert Robi is akkor indult és tudtam, hogy ott van tőlem egy busznyira, mégsem látom... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése