2012. december 5., szerda

Budapest

Örömmel jelentem, hogy nem sikerült elvesznem az elmúlt három napban, és most itt ülök az ELTE TTK könyvtárban, és mivel már lementettem egy csomó szakdogámhoz kellő cikket, blogírásra adtam a fejem, mert Eszti még órán van és fogalmam sincs, hogy mikor fog értem visszajönni... Menten éhen halok, de semmi probléma, koncentráljunk a pötyögésre.... :D

A szülészet gyakorlat csak hétfőn volt nagyon-nagyon izgalmas, a tegnapi és a mai nap viszont nem bővelkedett eseményekben. Mindenesetre az első napért megérte feljönni, mert láttam császármetszést élőben! :D Ez volt életem első véres műtéte, amit végignéztem, rosszul is lettem, de ezt inkább annak tulajdonítom, hogy a maszkban nem volt elegendő oxigén. Kimentem, levettem, mélyeket lélegeztem, majd vissza is mentem a műtőbe :D 
Nem tudom, hogy mennyire ecseteljem részletesen a dolgot, mert az bőven elég, hogy én már elrettentem a gyerekszülés eme formájától, és nem feltétlen akarnék másokat is elriasztani... 
Lényeg, hogy a kismama nem lát és nem érez semmit, ennek megfelelően nem is bánnak vele túl kíméletesen, nekem legalábbis nagyon brutálisnak tűnt az egész, amint szaggatták ott a szöveteket... 
Viszont szó, mi szó: láttam valakit megszületni!!! Ez pedig csodálatos élmény, akárhonnan is nézzük :) A kis jövevényünket Attilának hívják, a súlyát tegnap még tudtam, ma már nem, jó nagy babó :D 10-es Apgarral indult neki az életnek, szóval minden rendben van vele :) 

Tegnap csak egy fél órás kismama tornát kellett tartanunk, ma pedig az őrzőben tartottunk egy pár perces átmozgató tornát a frissen műtött anyukáknak, illetve ágyaznunk is kellett, ami nem feltétlen jelent gyógytornász kompetenciát. Egyik nap sem voltunk 3 óránál többet bent, végül pedig ötöst kaptunk a gyakorlatra. Jövő héten ortopédia gyak. Pécsett, de addig túl kell élnem a harkányi hétvégét. 

Jó hír, hogy ma este megyek haza, így az egész csütörtököm szabad lesz a tanulásra, illetve pénteken el tudok menni fogorvoshoz, és helyrehozza azt a letört fogamat. A legszebb az egészben, hogy csütörtök este még Robival is fogok találkozni, így talán ki fogom bírni az utána következő napokat... :)

Rossz hír, hogy az eltervezett programokból nem lett semmi: nem voltunk sem állatkertben, sem moziban, sem a Citadellán. Fotókat sem csináltam, nem nagyon volt miről... A kórház annyira nem volt érdekes :D Hétfőn megindultunk karácsonyi vásárba, de bepunnyadtunk és Dexter nézés lett a dologból :D Kedden tanultunk, és valljuk be: nem lehet így programokat szervezni lelkiismeret furdalás nélkül, hogy orrba-szájba tanulnunk kell... Mondtam Esztinek, hogy majd ha mindenből levizsgáztunk és jobb idő lesz (lehet, hogy ez majd csak államvizsga után lesz aktuális...), akkor feljövünk szépen és nyugodtan, minden gond nélkül felmegyünk a Citadellára is, meg az állatkertet is végigjárjuk... :)

500px.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése