2012. december 1., szombat

lányos :D

Ma végre megjöttek az Avon termékek, és a dobozokban ismét volt olyan dolog, amit a magam örömére rendeltem, illetve kaptam :)


Háttérként a bézs színű, pihe-puha takaró és mamusz szolgált, amit azért kaptam, mert roppant ügyesen adtam le nagy mennyiségű rendelést :D
A tusfürdőnek nyár illata van, volt vagy 300 Ft... :)
Középen egy alapozó és egy korrektor, amikben nagyon bízom - ha legközelebb megyek valakivel fényképezkedni, akkor remélem, hogy eltüntetik a karikákat a szemem alól :D 
A fekete üvegben Fergie egyik parfümje van az Outspoken. Isteni illata van és ez az üveg is nagyon szép! Szuper áron rendeltem, de nem mondom meg mennyiért, mert a párját valaki ajándékba kapja majd... ;)
A két Clearskin terméket pedig grátiszként küldték... nem rendelt senki ilyet, a számlán sem voltak rajta... hát megtartom őket :D Az egyiket Robinak adom, a másikkal pedig én fogom letakarítani az arcom :D
A következő katalógusból vérvörös rúzst és vörösbor színű körömlakkot fogok rendelni, mert egy-egy kép esetében rohadt jól tudnak mutatni :D

Másik fontos közeli esemény: fodrász. Ideje lesz már elmennem, talán nyár elején voltam utoljára Moncsinál. Még ő mondta anno, hogy hajvég vágásra nyugodtan jelentkezhetek 3 havonta, és az eltelt idő kicsit több volt annál... Szóval, ha hazajöttem Pestről, akkor irány a kertvárosi szépségszalon... :D 
Valami ilyesmit szeretnék:


Amit még nem is meséltem az az, hogy Petra kiretusált néhányat a múltkori fotózás képei közül. Ezek facebookon láthatóak voltak, de azért a három kedvencem jöhet ide is :D Hogy a többi képet mikor kapom meg pendrive-on az még rejtély, de szerintem majd azokat is akkor, ha legközelebb Pécsett fogok tartózkodni...




Ennyi voltam egyelőre, majd jelentkezem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése