2012. november 29., csütörtök

Vándorút

Ma volt az utolsó olyan napom, amit iskolapadban ülve töltöttem. (Jó, lehet, hogy nem, de az, hogy megyek-e még mesterképzésre, az még a jövő zenéje...) Biztosan nagyon fura lesz ezek után, de az az igazság, hogy nem nagyon tudtam örülni a ténynek, hogy ha akarom, akkor soha többé nem kell órákra járnom, jegyzetelnem, meg hasonlók... Nem tudtam örülni, hiszen a neheze még hátra van: vizsgaidőszak, fél év nagygyakorlat, utána pedig maga az államvizsga, ami tartogathat még meglepetéseket... 

A mai nap "öröme" az volt, hogy levizsgáztam gyerekgyógyászat elméletből. Hármasra, de levizsgáztam. Ez volt a hatodik vizsgám a héten, gondolhatjátok, hogy agyilag nem vagyok a csúcson a jelen pillanatban... Mama vett nekem MemoLife Max vitamint, remélem, hogy tényleg hat és látványos javulás fog bekövetkezni a koncentráló képességemben, béketűrésemben és az elektromos kisülések gyorsaságban... :D 

Felhívott ma HÖK elnök Bence, hogy jövő hétvégén vezetői továbbképzés lesz Harkányban és nekem ott meg kell jelennem, mert -mint ma megtudtam  - az Infozió főszerkesztőjeként én is HÖK-ös vagyok... Javarészt fényképeznem kell majd, meg hallgatni az előadásokat... De állítólag megyünk majd pancsolni is, meg állják a kaját és a szállást, szóval talán kibírható lesz... (Vasárnap megyek Pestre, ott csinálom ugye a demonstrációs gyakorlat első felét. Onnan pénteken utazok Pécsre, ott kifújom magam és még aznap este irány Harkány... Harkányból vasárnap délben érek vissza Pécsre, és ott is maradok a demó második felére...) Először sokkot kaptam, de mostanra megnyugodtam, és próbálom elhitetni magammal, hogy nem is lesz olyan borzasztó ez a vezetői képzés. Csak az aggaszt, hogy egy teljes hétig nem fogok találkozni Robival (ami nálunk nem túl megszokott. Az egy nap sem, nem hogy az egy hét...), illetve, hogy mikor fogok felkészülni a két hét múlva esedékes ortopédia fizioterápia vizsgára?

No, de mindennek megvan a maga ideje, úgyhogy ezeken még ráérek aggodalmaskodni. Az biztos, hogy én ma este megyek boksz edzésre, itt Baján, holnap pedig pihenek. Kutyát fogok sétáltatni, megki tudja még mit... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése