2012. december 6., csütörtök

jingle bell, jingle bell rock... :D

Próbáltam ma ortopédiát tanulni, több, de inkább kevesebb sikerrel... Elmondhatatlanul elegem van már a folytonos magolásból, és pont ugyanennyire várom már, hogy vége legyen ennek a félévnek... No, meg persze a karácsonyra is rá vagyok izgulva, úgyhogy ma kicsit feldobtam a szobámat. A szekrényen végighúztam egy piros karácsonyi égősort, most este pedig voltam Tescoban és vettem rénszarvasos párologtatót, illetve mandarin és "karácsony" illatú illóolajakat bele. Még a piros színű mécseseknek is karácsonyi fűszerkeverék illata van, úgyhogy én most abszolút meg vagyok elégedve a kuckómmal :) Még a bejárati ajtóra is találtam egy régi díszt :) Remélem, Robi is díjazni fogja az igyekezetemet :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése