2012. december 7., péntek

fogas kérdés

Tegnap este szépséges hóesésben indultam ki Robi elé a buszmegállóba :) Úgy örültem neki, mintha évek teltek volna el azóta, hogy utoljára láttam, pedig valójában csak négy nap... :D Kaptam csokit Mikulásra, azt itthon el is rágcsáltuk, miközben Dr. Bubót néztünk majd később Dr. Csontot :D 

A ma reggelt is Csonttal kezdtük, majd 10 óra körül indultunk el itthonról: Robi haza, én pedig fogorvoshoz. Összegezve: a fogam annyira letört, hogy nem lehet vele mit kezdeni, így fogtechnikus fog ráépíteni valami csapot meg koronát. Ez három egymást követő pénteket fog igénybe venni, januárban. A baj csak az, hogy ez nem kevesebb, mint 31 ezer Ft-ba fog kerülni... Azt hiszem, meg van, hogy mit kérek a családtól karácsonyra... Sajnos, genetikailag rosszak a fogaink: anyának is, mamának is műfogai voltak/vannak. Félő, hogy ha nem vigyázok, akkor én is erre a sorsa fogok jutni... Így is három fogam van, amit meg kéne csináltatni, és az akkor már kapásból 90 ezer Ft lenne... 
Ha most nyernék a lottón, akkor biztos, hogy ez lenne az első dolgom... (És én még a melleim mérete miatt nyavalygok folyton...)

Kedves Jézuska! Kérek szépen egy új fogsort (lásd a mellékelt ábrát), és megígérem, hogy nagyon jó leszek ezek után! Következő életemben pedig hadd legyek cápa! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése