2012. december 9., vasárnap

HÖK-ös harkányi hétvége

Baja-Pest-Baja-Pécs-Harkány-Pécs. A héten annyit mentem, mint az eltévedt dísztávirat, de így visszagondolva egyáltalán nem bánom a dolgot. Szeretem, ha zajlik az élet, még akkor is ha a tanulásra most éppen nem jutott annyi idő... :)

Péntek este külön busz vitt le minket, HÖK-ösöket Harkányba, az Átrium Hotelhez. Én a buszon majdnem kaptam egy kisebb infarktust, amikor megtudtam, hogy a médiások szekcióülését nekem kell vezetnem, de a mellettem ülő Gyula felvilágosított, hogy pontosan miket is kell megbeszélnünk, így rájöttem, hogy nem lesz az akkora gáz. 

A hotelben 2 és 3 ágyas szobák voltak: én egy Luca nevű csajszival kerültem egy szobába, akit addig nem ismertem, de hamar összebarátkoztam vele. Nem sok időnk volt a kipakolásra, mert mennünk kellett vacsorázni, utána pedig jöttek is a szekcióülések. Mi, médiások, négyen voltunk összesen, így elég családias volt a légkör :) Fél óra alatt megbeszéltünk mindent, aztán beszélgettünk, nevetgéltünk. Karácsonyi ajándékot kaptunk: direkt az ETK-soknak gyártott, egyedi, fehér színű PTE-s pulcsit. Én nagyon örültem neki, elég régóta terveztem venni egyet (csak az eredetiek azok sötétkékek), csak sosem kerítettem rá sort, mert elég borsos ára van... Szóval, ez tényleg jó és hasznos ajándék volt :)
Este 10-ig tartottak az ülések, utána pedig disco volt, amin én természetesen nem vettem részt, inkább az ágyikómat választottam... 



Szombat reggelre belepte a megyét a hó, méghozzá 70 km/h-s széllökésekkel és piros riasztással. Ennek köszönhetően a dékán úr nem érkezett meg, így a délelőtt megint szekcióülésekkel ment el, ahol mi már nem nagyon tudtunk mit kezdeni magunkkal, így könyvekről és filmekről beszélgettünk nagyrészt :D
Délután fürdőzés volt, de én oda nem mentem, mert az ortopédia is megérdemelte, hogy foglalkozzak vele egy kicsit. Túlzás lenne azt állítani, hogy 4 órát tanultam, mert ezt nem igaz: ebből minimum egyet Esztivel beszéltem telefonon :D 
Este volt még egy kis összeröffenés: vacsora, borkóstoló, utána pedig össznépi HÖK-ös beszélgetés és röhögcsélés :) "Miért alszik, tanul?" :D




Ma reggeli után egy két órás megbeszélés volt: a HÖK összes szekciója átbeszélte a kart érintő problémákat, szóval nem volt haszontalan a dolog. Ebéd előtt tartottam egy fényképezést: egy leszakadt függönyt használtam háttérnek és mindenkiről csináltam egyéni portrékat a suli honlapjára... Természetesen ez nem mindig volt egyszerű, születtek közös és bohóckodós képek is :) Most csak néhányat teszek ide fel, azokról az emberekről akikkel jóban lettem, összebarátkoztam és nagyon bírom a búrájukat :) (Elnézést azoktól, akik terjedelmi okokból kimaradtak... :))

Így indult a fényképezés... :D
Kennyk :D
HÖK elnök Bence és a First Lady :D
Közös kép a hóban :)
Eszti, Zegről :D (Ugye milyen szép szeme van? :D)
Luca, a szobatársam :)

 Mindenki Gyulája :D
Misi, a küklopsz :D


Kettőkor indult a buszunk Harkányból Pécsre. Három körül értem az albérletbe, tanultam, majd lementem Pállal boltba, és most szomorkodom, mert Robi helyett az ortopédia füzettel aludhatok... :(

Mindent összevetve jó volt ez a hétvége, csak kár, hogy a holnaputáni vizsgára készülni kell, és nem tudtam annyira lazán venni, mint amennyire kellett volna. De majd legközelebb, hiszen lesz még ilyen tavasszal is... Sőt, a pécsiekkel már holnap este találkozni fogok, mert hallgatói fórum lesz, ahol a felsőoktatást ért nem túl pozitív változásokról lesz szó. 

Milyen komoly témákban lettem érdekelt, te jó ég...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése