2012. december 29., szombat

Avon

No, most nem azért, hogy fényezzem az Avon termékeket... De, azért. 

Kipróbáltam a Speed Dry + körömlakk "red wine" árnyalatát, és szerintem nagyon szépséges... A lakkozási technikámon van még mit csiszolni, azt ne nézzétek, de majd még gyakorlok, mert fogok rendelni feketét és lilát is :) Még mamának is tetszett, pedig ő aztán nem nagyon szokott velem csak úgy egyetérteni :D Az Avonos körömlakkok a  picit drágább kategóriába tartoznak (800-900 Ft körül szoktak lenni), de szerintem ez maximálisan megérte az árát.
A körmeimet meg majd még növesztem :D


Rendeltem szettben málna és hibiszkusz sampont, balzsamot és hajspray-t.  (1100 Ft volt a 3 termék. ) Ebben a sapkás időszakban mindig nagyon lelapul a hajam, és ezeket a termékeket elvileg pont hajdúsításra találták ki :) Az illata nagyon kellemes, és az eredmény is látványos volt :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése