2012. december 27., csütörtök

Csodaszer?

Az utóbbi időben kissé idegesítővé nőtte ki magát az allergiám - vagy én már nem is tudom, hogy ez micsoda... A szemem alatti vörös karikákat a fáradtságra fogtam, de az az igazság, hogy aludhatok akármennyit, azok akkor is ott vannak. Az elmúlt pár napban meg még agyilag sem erőltettem meg magam túlzottan, jelentős javulást pedig nem vettem észre. Robi anyukája javasolta, hogy néhány napig ne sminkeljem magam, mert lehet, hogy a kozmetikumok miatt vörös a szemem körüli bőr... 
De van más is: két-három hónapja rendszeresen felébredek éjszaka, minimum egyszer, csak azért, hogy orrot fújjak, vagy hogy tüsszentsek néhány kiadósat... Elegem van már belőle. Oké, hogy por van mindenhol, de ez már akkor sem normális dolog. 
Szenteste pedig Zoli bátyám jegyezte meg, hogy neki is mindig ilyen vörösek a szemei, meg a szája körül is, és orvostól orvosig ment, és most az a legújabb elméletük, hogy a minden emberben jelenlévő Candida gomba az ő szervezetében jobban felszaporodhatott... Na, szuper, még a végén kiderül, hogy velem is ez a helyzet... 

Aztán tegnap kimentem Tamással kutyát sétáltatni, és szóba került, hogy ad Normának (a kutyájának is valami bőrbetegsége meg gyenge immunrendszere van) egy embereknek készült homeopátiás szert, amitől 3 hét alatt látványosan javult az állapota. Napi 3 csepptől!
Megkértem, hogy linkelje be nekem az oldalt, ahol utánaolvashatok ennek a gyógynövény kivonatnak, és őszintén örültem annak, amiket találtam. A "gyógyszer" neve Vironal, és rengeteg mindenre jó, de többek közt arra, amire nekem kéne: allergiára, gombára, immunrendszer erősítésre és méregtelenítésre. Nem túl olcsó, de mivel csak napi pár cseppet kell belőle bevenni, ezért sokáig elég. Mivel csak és kizárólag gyógynövényekből készült, ezért nem motoszkál a fejemben a gondolat, hogy már megint mivel terhelem le a májam...? Már rendeltem is egy üvegcsével, elvileg 1-2 hét és megérkezik, és nagyon bízom benne, hogy ha valami, akkor ez helyretesz. 
Az első lépés a 2013-as fogadalmam felé... :) Ezen a linken elolvashatjátok, hogy mi mindenre jó, illetve a cég egyéb homeopátiás szereit is megtaláljátok. (Ez volt az ingyen reklám helye.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése