2012. december 30., vasárnap

Két ünnep közti összevisszaság

Az elmúlt napokban annyi történt, hogy pénteken voltunk Csátalján, meglátogatni mamát és apáékat. Apáéktól kaptam három melltartó és bugyi kombót, plusz egy fekete harisnyát, amiknek nagyon örültem, mert ezek tényleg jó és hasznos ajándékok :)

Próbáltam készülni a január 3-án esedékes integrált szigorlatra is, de nagyon nem akaródzik menni a dolog... Az ortopédiából nagyon elegem van, mert egész évben a három verziója közül az egyiket tanultam, úgyhogy csak össze tudok majd valamit hozni... A baj csupán az, hogy a trauma se maradt meg túlzottan, a reumának meg még neki se álltam, de holnap is leszrá lehetőség...
Irigylem azokat az embereket, akik a mai napot kutyasétáltatással, illetve neveléssel töltötték... Nekem csak a németjuhászos bögre jutott, amit kiegészítő karácsonyi ajándékként kaptam tőlem :D


Nem tudom, említettem-e, de karácsony előtt két nappal elhagytam az imádott, fekete Fundango sapkámat... Mamától kaptam egy pirosat helyette karácsonyra, de az nem az igazi, mert folyton lecsúszik a fülemről, így nagyon esélyes, hogy jövő héten veszek egy új Fundango sapit a Hervisben. Viszont, ma rájöttem, hogy létezik egy Jack Wolfskin nevű márka, és az összes cuccukon tappancsos logó virít! Kerestem sapkát a neten, de Magyarországon kb. sehol nincs... illetve van, de nem olyan, ami nekem egész pontosan tetszene... Árban annyi lenne, mint egy Fundango, de eddig a legközelebbi hely, ahonnan szállítanák az Németország, úgy meg már mindjárt drágább... :( 


Micsoda problémáim vannak... 

A mai ebédet Rikiéknél költöttük el: Barbi isteni húslevest főzött, Laci pedig kint az udvaron, valami hatalmas tepsiben sütött két 5 kilós kacsát krumplival és gránátalmával... Érdemes lett volna lefotózni a menüt, de nem vittem magammal gépet... Csuda mód jól laktunk, nagyon finom ebéd volt! Holnap pedig halászlé... :)

Most pedig irány Csanád, ahol végre nyugi lesz, és nem az ortopédia füzet lesz a társaságom... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése