2012. november 15., csütörtök

Suli, ruhák, fényképezés, tervek...

Tegnap este elhagyta a számat egy mondat, amiért igazán kijárt volna nekem egy pofon... Történetesen azt mondtam, hogy nincs kedvem élni... ezen egy Dexter epizód segített, de akkor sem illik ilyet mondani... De tény, hogy az agyam annyira lezsibbadt, hogy tényleg így éreztem magam...

Az ok, amiért nem jelentkeztem már vagy öt napja, röviden csak annyi, hogy nem értem rá. Tanultam meg rohantam ide-oda, mint a mérgezett egér - mégse vagyok előrébb, de az részletkérdés :D 

Nos, nézzük. Vasárnap este Zoli bátyámék itt voltak nálunk és teljesen leesett az állam, amikor meghallottam, hogy Zalán öcsi beszél. Az még hagyján, hogy beszél, de mindent mond és folyamatosan. Be nem áll a szája, szünet nélkül magyaráz mindenről: a kocsikról, mama varrógépéről, Pepiről... félelmetes, hogy szinte egyik pillanatról a másikra már itt tartunk :D Kaptam Zolitól egy csomó képet róla, azokból teszek fel ide néhány kedvencet :D




A hét napjai javarészt tanulásról szóltak, illetve a Robival megnézett Dr. Csont epizódokról - ez utóbbit nagyon élveztem :) Szerdán írtunk orvosi reumatológiából, amire hál' istennek nem erőltettem túl magam, mert a dolgozat nem volt olyan vészesen nehéz. Remélem, meg lesz a négyes, mert akkor a megajánlott jegyem is annyi lenne, és akkor egy vizsgám le lenne tudva. A fizioterápia reumát már nehezebb volt tanulni, mert azt szóról szóra kell bemagolni... De aztán hatalmas szerencsénk volt... :D Maradjunk annyiban, hogy nagy valószínűséggel ötös lesz, mert a tanárnőnk egy angyal :D 

Kedden megérkezett a K-9-es pulóverem, ami feldobta az egész napomat. Nagyon jó: kicsit lezser, de meleg, és nagy, narancssárga betűkkel virít a hátán a felirat... :D  A héten megleptem magam egy nadrággal is: elvileg feketét akartam, hogy legyen mit felhúznom a gólyabálra, de szürke lett-  C&A-ban botlottam bele, megtetszett, felpróbáltam és hoztam :) Majd kombinálom valami csinos és kényelmes felsővel és akkor úgy vonulok fel benne. (Bár, nem értem, hogy nekem minek kell kiöltöznöm, amikor én- lényegében véve - dolgozni fogok...)

Szerda este találkoztam H.Petrával, akit Bea révén ismerek: ő is gyakorló fotós egy Canon géppel. Mondta, hogy sikerült szereznie műtermet, menjünk oda fotózni. Én persze rögtön benne voltam a dologban, így tegnap fél hatra mentünk a FEEK épületébe. Megismertem Janót, aki egy 30 év körüli tanár "bácsi" és nagyon jó fej: az ő révén mehettünk be abba a stúdióba. No, igen ám, de Janónak órája lett volna, és mivel mi már amúgy is ott voltunk, úgy gondolta, hogy ránk szabadítja azt a 6-8 diákját, akik elvileg ezt tanulják... (Gyakorlatilag meg kb. annyit sem tudtak, hogy mi az a záridő...) Petrával jó nagyokat pislogtunk: mint kiderült ő nem szeret nagyközönség előtt fényképezni, én meg aztán pláne nem vagyok egy hivatásos modell... Mindenesetre a végére nagyon belejöttünk a dologba, főleg, amikor a diákok is haza szállingóztak. Lettek sima portrék rólam, gitáros képek megint, játszottunk egy tükörrel is... Petra nagyon kis ügyi volt, én viszont nem voltam megelégedve magammal, és a következő dolog, amit venni fogok, valami szemkörnyékápoló cucc lesz, mert olyan hatalmas karikák éktelenkedtek a szemeim alatt, hogy az alapozó sem fedte el, a két hatalmas lámpa pedig csak még jobban rávilágított a foltokra...
Viszont, alig várom már, hogy beruházzak valami komolyabb gépre, mert nagyon szeretnék már én is ilyen körülmények közt gyakorolni... :)
A képeket majd csak másfél hét múlva kapom meg, mert addigra tudja Petra kiretusálni őket. Kíváncsi vagyok a végeredményre, remélem azért lettek olyanok is, amiket értelmes arcot vágok... :D Ha meg nem, hát az sem baj: Lilivel is szeretnénk még kimenni, Martin is írt, hogy vett vakut és ki kell majd próbálnunk, sőt Petra is mondta, hogy megismételhetjük a dolgot - ha nem is egy stúdióban, akkor Pécs városában valahol :) (És itt jegyezném meg zárójelben, hogy elég nehéz ám úgymond "erotikusan" nézni, amikor 8 szempár szegeződik rád, és lesik minden mozdulatodat... :D)

Szombaton én is fotózni fogok, még hozzá az ETK-s gólyabálon. Szombaton megyek vissza Pécsre, ebéd után megyek Rubint Réka alakreform órájára, majd este hattól gólyabálon kattintgatás, hajnalig. Az új aksi bírni fogja biztosan, de azért viszek majd pótaksit is, töltőt is, és még a HÖK-ös gépet is, bár nagyon remélem, hogy azt nem kell majd használnom :D 

Szóba került a héten az is, hogy nemsokára itt a december és akkor én bizony megyek Pestre gyakorlatra, és Esztinéknél fogok lakni. Mint kiderült, Eszti már csomó programot kitalált, így már nagyon várom azt a hetet :D Megyünk majd moziba Twilightot nézni - mert az olyan csajos program, hogy azt csak is barátnővel lehet :D - , Citadellára, állatkertbe, meg még ki tudja hova... :D Nagyon várom már, biztos tök jó lesz, és majd ott is készítünk sok-sok fotót (e cél érdekében be kell vetnünk majd Balut is) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése