2012. november 15., csütörtök

Valami van...

... a levegőben. Teljesen meg vagyok lepődve magamon... Olyasmit érzek, amit már négy éve nem éreztem... Karácsonyi hangulatot! :D És tudjátok mit? Baromi jó érzés! 

Várom a karácsonyt, pedig amióta Anya nincs velünk, azóta erre nem volt példa... Nem kevesebb, mint négy karácsony telt el úgy, hogy nem állítottam fát, hogy semmi kedvem nem volt az egészhez... Hiába volt mellettem valaki, attól rettegtem, hogy majd egyedül kell otthon csücsülnöm szenteste... De most teljesen más a helyzet... Most nem valaki van mellettem, hanem AZ A Valaki, aki miatt boldogan kelek fel minden reggel, és aki nem fintorog, nem néz hülyének az miatt, ha a közös jövőnkről beszélek :) 
Mert ma beszéltem róla. Arról, hogy már azt várom, hogy legyen saját házunk, mert milyen jó lesz, amikor közelednek az ünnepek -legyen az húsvét, karácsony vagy akár Halloween (ez utóbbit csak és kizárólag a tökök miatt említem meg :D) - és nekem kell feldíszítenem az életterünket, mindenféle gyönggyel, fenyőággal, égővel, stb dísszel :D Már látom is magam előtt a kandallót, a kanapét egy meleg takaróval, meg egy szőnyeget egy rajta heverésző kutyával... :D 

A héten benéztem az Árkádban lévő Buttlers nevű üzletbe, ahol mindenféle lakberendezési kacatot lehet kapni, évszaktól, alkalomtól függően. Már akkor éreztem valamit, és csak most tudatosult bennem, hogy én ezt várom... Évek teltek el hangulat nélkül... és ez most megvan! :) Mert tudom, hogy nem leszek egyedül karácsonykor. 
És ez jó. Nagyon jó. Remélem, velem is marad :)

Ezen felül még a havat is várom, sőt már a jövő karácsonyt is várom, amikor reményeim szerint már egy négylábú is csatlakozik Robihoz és hozzám... :)


"Veled utazom, veled élem a csodát,
Hogy semmim sincs, de enyém a világ..."

2 megjegyzés:

  1. Nah látom téged is elért a karácsonyi láz. :) Becsüllek Patri, azért amilyen erős vagy, pedig hatalmas tragédia ért téged, amit nagyon nehéz feldolgozni, és igen könnyebb úgy élni tovább az életünket mikor ott van mellettünk az akivel tervezzük a jövőnket aki majd a második családod része lesz, akivel leéled a hátralévő életed. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Amúgy még a blogod is segített ebben a hangulatban, mert olyan jó képeket válogattál össze :D

    VálaszTörlés