2012. november 10., szombat

Heti apró örömök

Csütörtökön, az ortopédia jegyekért jutalmul és vigaszként, megvettem magamnak azt a szegecses magassarkút a Deichmann-ból, amit pár bejegyzéssel lejjebb említettem :) Nagyon szépséges, de kép még nincs róla, mert a cipő és a fényképezőm nem egy helyen tartózkodik a héten... :D

Az Avon jó dolog. Legalábbis nekem nagyon bejön ez a koordinátor dolog, tekintve hogy én is sokkal kedvezőbb áron jutok hozzá termékekhez :) 



Az új szerzeményeim: téli arckrém (nappali+éjszakai), hajápoló olaj makadám dióval és aloe verával, balzsam, szemceruza, hajkefe, és egy Luxe szempillaspirál.
Ez utóbbinál nagyon meglepődtem, mert én ilyet nem rendeltem, de kiderült, hogy ezt én bizony ajándékba kaptam a cégtől, és értéke nem kevesebb, mint 2600 Ft... Kedves ajándék :D (Még nem próbáltam ki, de bízom benne, hogy szuper :))

Tegnap átbattyogtam Tesco-ba, hogy vegyek végre fitness labdát. Sikerült is beledobni a kosárba egy 65 cm átmérőjű, ezüst gumigömböt, de valahogy most az összes ilyen edzős cucc jó áron volt, így beszereztem még egy világoskék polifoam-ot (jövő szombaton tervezek menni Rubint Réka alakreform órájára, Pécsett, élőben :D), valamint 2x1,5 kg-os boka/csukló súlyokat. A képen látható egész hóbelebanc nem került négyezer forintba...


A labdához járt pumpa is, és fél óra kemény munkával sikerült is felpumpálnom a drágaságot, de valahogy nem lett az igazi... kicsinek is találtam, meg puhának is, úgyhogy majd ma Robi tesz még némi kísérletet a tökéletes labdakeménységre... :D (Vali azt mondta, hogy egy párszor úgyis fel kel pumpálni mire elnyeri végleges alakját és méretét.)

E hónapra még a K-9-es pulóver van betervezve, aztán befejeztem a költekezést. Legközelebb már csak a karácsonyi ajándékokra szeretnék pénzt kiadni :)

A mai nap elég hosszú volt: Robi majdnem ment dolgozni, így korán keltünk, de aztán kiderült, hogy mégse megy, viszont visszaaludni már nem sikerült. Reggel írószer, újra ki kellett nyomtatnom a kérdőívemet, hatvan példányban. Leszállítottam egy csomagnyi Avon terméket is, utána itthon ebéd majd kérdőív számozás és hajtogatás... Délután kevés tanulás (holnap jobban bele kell húzni), majd 5-7-ig voltam etetni. Volt alkalmam megtömni egy bébi kígyót, ami hetek óta nem mutatott hajlandóságot a táplálékfelvételre, valamint én adtam vacsit a krokodiloknak is :D

Most pedig várom Robit, hogy nézzünk valami filmet, esetleg egy kis Dr. Csontot... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése