2012. október 4., csütörtök

Savanyú a... citrom

Találtam a minap facebookon egy citromot ábrázoló képet, mellette az "évszázad tudományos felfedezése", mely szerint a savanyú gyümölcs gyógyítja a rákot. Na, mert persze. És erre 2012-ben kellett rájönnie kettő azaz mindösszesen kettő darab orvosnak? Ne legyünk ennyire naivak, kérem szépen. Ha a citrom (vagy a búzacsíra, vagy a cékla, vagy bármi, amit szimplán összeszedhetsz egy zöldségesnél) gyógyítaná a rákot, akkor nem lennének rákos betegek. Ennek a gondolatomnak hangot is adtam egy rövidke mondatban - teszem azt: mellettem még jó páran.

Kaptam egy levelet még szeptember végén, de csak ma vettem észre, mert a hölgy nem ismerősöm, így a facebookon az Egyéb mappába pakolta be, azt meg évente kétszer nézem meg...

"Ne haragudj,de így ismeretlenül!!Neked is lesz egy közeli rokonod,aki haldoklik a ráktól és akkor megtudod milyen meg kapaszkodni egy citromba!!Tisztelettel: XY"

Kedvem lett volna irgalmatlanul a - szeme híján- monitorjába vágni a véleményemet, de mi köze az én dolgaimhoz egy vadidegennek? Ehelyett fanyar mosolyt erőltettem az arcomra és krónikák helyett csak annyit válaszoltam: 

"Ne haragudj, de nekem édesanyám 4 éve halt meg rákban. 4 évig küzdött a betegséggel és MINDENT kipróbált. Ha a citrom használna, nem lennének rákos betegek..."

Ennél kedvesebb nehezen tudtam volna lenni... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése