2012. október 3., szerda

pár apróság

Gondoltam, amíg melegszik a milánói, addig írásos emléket hagyok az elmúlt három napról... :)

A vasárnap éjszaka kétségkívül rajta van az "életem 5 legborzalmasabb éjszakája" listán. Rám jött a száraz köhögés, és ha nem csal az időérzékem, akkor kb. óránként fent voltam, csak azért, hogy köhögjek egy sort, vagy éppen igyak egy kortyot. A megoldás végül az volt, hogy feltornyosítottam Robi ágyneműit, így félig ülő helyzetbe tudtam tornázni magam, és nem fulladtam meg reggelre. 

Hétfőn bevánszorogtam a suliba, de szívem szerint az egész napot ágyban töltöttem volna, de hát helyettem senki nem fog jegyzetelni, szóval inkább nem hagytam ki... Délután kibuszoztam a koliba, aztán vissza a Rét utcába: kitettem 150 db, frissen megjelent Infoziót, aminek első oldalán ott virít a fejem, mint az új főszerkesztőé... :D Amikor eme nemes feladattal végeztem, akkor kimentem a buszállomásra, mert Robi visszatért Pécsre, és olyan aranyos volt, mert hozott nekem Neocitrant meg Negro cukorkát :) Hálám jeléül elkísértem Hervisbe (a férfiak elvesznek az Árkádban...), és vett magának hajpántot, ami szépen lefogja a haját edzésen :) A napom innentől számítva már nem tartott sokáig, mert este nyolckor én már nagyban húztam a lóbőrt... 

A kedd legjelentősebb eseménye a reuma felelés volt, ami nem tartott tovább egy percnél, de ötöst kaptam rá :D Aki tud, az tud. Ezenfelül elintéztem, hogy a másik három képzési központba is ki legyenek postázva az Infoziók. 
Nem, nem... a nap legjelentősebb eseménye nem a reuma felelés volt, hanem az, hogy délután megnéztük Robival a legújabb Dexter epizódot :D 7. évad, 1. rész, állati jó volt, és izgatottan várom, hogy jöjjön a következő :D


A ma délután tanulással fog telni, mert holnap reuma elméletből lesz valami írásbeli. Robi elment Bajára, mert otthon hagytam a kórházi ruhámat, és mivel ő bérlettel utazik, ezért elvállalta, hogy elhozza nekem... egy szavam nem lehet, imádom :)

ééééés Boldog szülinapot, Húgi! :)

2 megjegyzés:

  1. http://s180.photobucket.com/albums/x241/gretonka/?action=view&current=545134_486073721408034_465052204_n.jpg

    erről a képről Te jutottál az eszembe :)

    VálaszTörlés