2012. október 18., csütörtök

Kissé leeresztve

Lehet, hogy csak a bármelyik percben lecsapó női gondjaim miatt vagyok teljesen padlón, de azért én valószínűbbnek tartom, hogy jelenlegi rosszkedvemben erősen közrejátszik az ortopédia zh... Az elmúlt pár napban -meglepő módon - tanultam. Nem mondom, hogy megszakadtam, de azért tanultam. Ez a memorizálási folyamat tegnap csúcsosodott ki, amikor is leültem délután 2-kor az íróasztalhoz, és kisebb-nagyobb megszakításokkal (pl. azért egy Dexterre volt idő), de este 11-ig romantikáztam az ortopédia könyvvel. Ez idő alatt elfogyasztottam nem egész három Hellt, valamint egy fél pizzát. Miután ezek lecsúsztak a torkomon, meg is állapítottam magamban, hogy ez több volt, mint helytelen, a táplálkozásomba radikális változásokat kell eszközölnöm. Időközben Esztivel is beszéltem, akit őszintén irigylek az miatt, hogy a szakdogáját a kutyafajták viselkedéséből írja... Erősen érzem néha azt, hogy pályát tévesztettem komolyan...  
Nos, az ortopédiára azért készültem ilyen nagyon, mert mégis csak a Professzor úrról van szó, másrészt azt azért illik betéve tudni, harmadrészt pedig azért, mert az volt a terv, hogy akinek jól sikerül (minimum négyesre), annak megajánlják kollokvium jegynek. Az pedig fantasztikus lenne, ha máris kipipálhatnék egy vizsgát!

Tehát ma reggel megírtuk. Nem mondom, hogy nem tudtam, mert de: teleírtam három A/4-es oldalt, meg még egy kicsit, a baj csak az volt, hogy nem volt időm befejezni (velem ilyen nem nagyon szokott előfordulni, mert állati gyorsan tudok olvasni és írni), de remélem, hogy a professzor tényleg komolyan mondta azt, hogy ennyiből ő már látja ki tanult... Csak amit nem írtam le, azt nem tudja értékelni... :D Ha lesz eredmény, azt majd úgyis mondom. A bajság viszont az, hogy változott a helyzet: lesz még egy zh belőle, vizsgaidőszakban, az államvizsga mintájára: tételek, húzol, kidolgozod, beadod. Ez tuti, hogy nagyon hasznos lesz, ártani nem fog, de... kicsit olyan csalódottnak érzem magam, vagy nem is tudom miért van ez... Talán, mert annyira beleéltem magam abba, hogy erre most kapok valami jó jegyet és le is lesz ez tudva, legközelebb majd csak a januári szigorlathoz kell elővennem... (ez így túl szép, hogy igaz legyen...) Meg nem is kéne ezen aggódnom, hiszen legalább megtanultam normálisan, és ez későbbcsak előnyömre válik...

Ezek után megpróbáltuk beosztani a vizsgáinkat... szünet után még 4 hetet járunk suliba, és abban a 4 hétben meg fogunk szakadni... minden héten lesz minimum 3-4-5 vizsgánk... Plusz még vizsgaidőszak, januárban szigorlat és akkor még nem írtam szakdogát sem... 

Mindenesetre a most következő hosszú hétvégén nem fogok tanulni... Befejem a Trónok harca második kötetét, nagytakarítok, pihenek, etetek, Paddy koncertre megyek... Alig várom! :)

Kedden nem voltam edzésen, mert tanultam, ma meg nem volt kedvem hozzá... Punnyadt is voltam, fejem is fájdogál, de azért edzettem itthon 45 percet (15 perc P90X + 30 perc Péntek Enikő) hasra és popsira. Nagyon össze kell kapnom magam, mert nem vagyok megelégedve magammal, ami a kaját és a sportot illeti. Sokkal többet kéne edzenem! Szombaton megyek is Baján kondiba, akkor is, ha kisbalták potyognak az égből...

A jó hír, hogy ma megkeresett Csilla, aki beszervezett engem az Avonba. Azt mondta, hogy olyan ügyes voltam ez a két hónap alatt (több, mint 60 ezer Ft értékben adtam le rendelést :D), hogy level uppolhatok és nem csak tanácsadónő leszek, hanem koordinátor is, ami még több előnnyel jár :) Ez nagyon szuper dolog, de majd akkor mesélek bővebben, ha már azzá váltam, és minden rendben fog haladni... :) 

Robit pedig annyira imádom, hogy akkor is hozzám bújik, amikor kevésbé vagyok elviselhető ... <3 :) Most pedig megyek és Trónok harca! :)


4 megjegyzés:

  1. Szia, végre tudok kommentelni. Követem egy ideje a blogod, szeretem olvasgatni. :)
    A Trónok harcát én is olvasom, és ez a nyaklánc valami csodálatosan szép. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a blog :D
      A nyaklánc meg tényleg jó, nekem nemsokára lesz olyan, amin Stark farkas van :D

      Törlés
  2. kitartás, ez már a célvonal! :)) büszke vagyok rád

    VálaszTörlés