2012. október 19., péntek

Annyira vártalak péntek... :)

A reggel úgy indult, hogy Emővel eltévedtünk a Honvéd Kórházba menet... Kissé megkésve, de végül sikerült megérkeznünk reuma gyakorlatra, amiben az volt a legjobb, hogy csak fél 12-ig tartott, mert a gyógytornászoknak továbbképzésre kellett menniük. Zsófi és Dalma egyébként nagyon jó fejek, sokat magyaráztak és segítettek már így elsőre is :) Tartottam két néninek tornát, aztán vége is volt a délelőttnek... :)

Fél kettes busszal jöttünk haza, ami ugyan nem volt gyorsjárat (meg hely sem volt rajta Mohácsig), de legalább egész emberi időben értünk Bajára, fél négykor... Így volt időm átválogatni a megérkezett Avonos csomagot, és írószerbe is eljutottam... :)

A legjobb propagandát akkor tudom nyújtani, ha én is Avon termékeket használok, így most rendeltem én is pár szuper dolgot a katalógusból:

A vékonyabbik rúzs tök jó áron volt (499 Ft), így gondoltam, hogy kipróbálom... :) A másikat ajándékba kaptam. A három vékony cuccos: szemhéjtus, szemceruza és szemhéjárnyékoló. A két tubus is ajándék volt egy 700 ml-es samponhoz (nem tettem rá a képre, mert olyan ormótlan szegény :D): az egyikben borotvazselé van, a másikban pedig kézkrém... :) Tehát, el vagyok látva nőies dolgokkal most jelenleg, de az új katalógusban is van egy-két bejövős dolog... bár igazából a karácsonyira vagyok már nagyon kíváncsi :)

Az írószerben pedig sokkot kaptam... valaki feltette közös e-mailünkre a 2008-as államvizsga tételeket... Kinyomtattam őket: több, mint 300 oldal lett... Gondolom, ezek idénre se változtak sokat, úgyhogy picit megijedtem ekkora papírmennyiség láttán...Hoztam még pár darab tollat is, ugyanis azok csak úgy szépen sorban fogynak ki újabban...


Most pedig irány a Robi-rezidencia, és befejezzük a buszon elkezdett Nászajánlatot... Láttam már valamikor régen, de nem nagyon emlékszem rá... Mindenesetre nagyon jó film :D

2 megjegyzés:

  1. Szia Patri! Kicsit kiakadtam én is mikor olvastam, hogy 300 oldal. :O Nem semmi...gondolom azért nem is volt olyan olcsó kinyomtatni.
    Kellemes hétvégét kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy van a családban írószerbolt, és ott szoktam nyomtatni, így nem kerül semmibe. és én ezért nagyon hálás vagyok, mert már csődbe mentem volna a suli mellett...
      Neked is jó hétvégét! :)

      Törlés