2012. október 10., szerda

drágaságok

A címben szereplő dologból kijutott tegnap is, és ma is, csak nem ugyanabban az értelemben...

Tegnap reggel a II. sz. gyakorló iskolában kezdtük a napot, gyerekgyógyászat órával. Mindenki készített otthon vizsgálati lapot, a tornateremben mindenki kapott 2-2 kisiskolást, és meg kellett őket vizsgálnunk gyógytornász szempontok szerint. Én két tündéri kislányt kaptam: Hannát és Fannit. Tipikusan azok a gyerkőcök, akikre első ránézésre vágyik az ember: szépek, kedvesek, közvetlenek és minden szavadnak tudnak örülni :) Hanna lazán lement spárgába, kérés nélkül is, szóval az izmai nyújthatóságával nem sok probléma volt, mondjuk ez egy olyan gyerektől elvárható, aki ritmikus gimnasztikával foglalkozik suli után... :) Mindkettejüknek van egy kis lúdtalpa, ezért bizony jövő héten tornázni kell majd, valamint a teszteket sem sikerült bejeznünk, így a következő órán arra is sort kell kerítenünk. A két csajszi nagy örömkiáltásokkal és pacsikkal nyugtázta, hogy jövő kedden is én leszek velük... "De CSAK veled leszünk, ugye?" Annyira aranyosak voltak, meg kellett volna zabálni őket... Amikor pedig vége lett az órának és átöltöztek, akkor még egy utolsó elköszönés gyanánt, mindketten nagy vidáman integettek be az ajtón nekem. És CSAK nekem :D (Ha nem felejtek el gépet vinni, akkor majd csinálok róluk képet... tegnap reggel negyed hétkor keltem, nem igazán jutott el az agyam odáig, hogy vágjam be a táskámba a masinát... :D) Szóval, ők voltak a keddre kijutott drágaságok :)

A mai drágaságokkal Árkádban találkoztam. Nekivágtam, hogy akkor én most bizony Converse cipőt veszek magamnak... De nem vettem. Ahol olcsóbb lett volna, ott nem volt, a Legend'sben meg 19 ezer Ft volt a legegyszerűbb, fekete-fehér csuka. Könyörgöm! Oké, hogy Converse, meg tök jó, de ez csak egy vászoncipő, amin kopik a gumi, koszolódik ugyanúgy, és a gyártási költsége szerintem 2000 Ft-ból megvan... Mi kerül rajta ennyibe? Rendben. Az a csillag, tudom. Na, de ez azért kicsit túlzás. Legalább lett volna rajta valami minta, vagy felirat. De nem, ez a sima, fekete-fehér Converse csuka. 15 ezerért sem olcsó, de azt mondom, hogy azt még megveszem, meg arra voltam felkészülve lelkiekben. De 20 ezerért már veszek két pár csizmát télre, nem egy vékony kis vászoncipőt.... Nagyon felcsesztem magam ezen. Oké, kaptam most ösztöndíjat, meg fizetést, de ettől még nem lettem milliomos és ennyi pénz igen is sok egy tornacipőért. Tekintve, hogy a legdrágább lábbelim egy bőrcsizma, ami nem került sokkal többe. De az egy térdig érő, magassarkú bőrcsizma!
Jól van, kidühöngtem magam. Volt még más tervem is, úgyhogy tovább baktattam. Deichmann-ban vettem egy csizmát, olyat, amilyet tavaly is, csak annak hibás volt a zipzárja és amikor kicseréltettem, akkor nem volt már... De most idén is van ez a fazon és nagyon imádom, ugyanolyan tökéletes, mint előző télen :D És pont fele annyiba fájt, mint a tornacipő...
C&A-t fel tudtam volna vásárolni egy az egyben. Többek közt találtam egy nagyon aranyos szarvasos pulcsit, de ahogy álltam a tükör előtt elagyaltam, hogy 22 évesen talán nem ilyesmikben kéne gondolkodjak, így visszatettem a polcra. Talán majd legközelebb. Viszont egy ilyen őszi-tavaszi átmeneti kabátot szerettem volna már régóta. Ami most van az világoskék, fakó is már, és már elég régi... Olyan vagány, motoros stílusút szerettem volna :D Találtam is egy klassz darabot, amihez gusztustalan szőrös kapucni is dukált, de azt hál' istennek le lehetett róla csatolni. Fekete, műbőr, és bélelt belülről, szóval fázni sem fogok benne és mindent összevetve: nagyon metál. Olyan Patris. 
Van még pár dolog, amit be kéne szereznem, pl. hosszú ujjú felsőt évek óta nem vettem. No, meg az Árkád béli bizsuboltok is megérnének egy misét... :D És a kígyóminta is divat, azokért a cuccokért meg külön odavagyok...

Amúgy a héten írtunk három zh-t, eredmények még nincsenek, majd ha lesznek azokról is beszámolok... A két szülészet nem volt olyan nehéz, a mai reumatológiánál viszont igen erőteljesen igyekeztem szemtengelyferdülést kapni... :D

Megnéztük Robival a legújabb Dexter epizódot, naaaagyon jó volt. Szokás szerint, változatlanul, mert Dexter. ;)

És mivel saját fotó most nincs, ezért egy aktuális kedvenc:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése