2012. október 13., szombat

shoppinG

Mert a nők G pontja a shopping szó végén van, mint azt tudjuk... :D Nekem pedig a héten sikerült kicsit frissítenem a ruhatáramat, és olyan jó volt hallani, amikor Lili azt mondta "jól tetted" :D Egy évben egyszer-kétszer igenis megengedhettünk magunknak komolyabb kiadást, mese pedig nincs: az a nő, aki nem cipőmániás az talán nem is nő... :D 

Csütörtöki szerzeményem ez a kutyás pulcsi az Árkádbéli Cosmos üzletből:



Egyszerűen nem tudtam neki ellenállni, mert kutya van rajta. Ezenfelül jó meleg, kényelmes, bő és nem is került sokba. Amikor Robi otthon meglátott benne, azt mondta, hogy cuki és én is cuki vagyok, hogy végre nem feketében lát... :) Ekkor lettem maximálisan biztos abban, hogy ez egy jó döntés volt :D

Szintén a Cosmosban találtam egy másik pulcsit is, szintén kutyás és kapucnis, 990 Ft-ért. Talán nem is nevezném pulcsinak, mert nem túl vastag és mély dekoltázsa van, szóval kell alá valami, de a mintája magáért beszél... :D


A Converse cipőről már kezdtem lemondani, de pénteken tudatosult bennem, hogy Glamaour napok vannak... Itt jött a következő kétségbeesés: kapok-e még magazint, kuponokkal? Magára hagytam Robit az albérletben, meghagytam, hogy majd a busznál találkozunk és villámgyorsan leléptem újságbeszerző körútra... Az Árkádon átrohanva, az összes utazós motyómmal igencsak leizzadtam, de szerencsémre a harmadik újságosnál volt még Glamour. Nekiestem egy kisollóval, amin megtaláltam benne a Legends kupont és rohantam is az üzletbe. Mivel az elképzelésem már nagyon konkrét volt, ezért kb. 5 percembe került megvenni azt az áhított Converse csukát :D 15.190 Ft volt. Drága volt, megizzadtam érte, de az enyém és tökéletes! Remélem, ez is kiszolgál 2.5 éven keresztül, mint az elődje... :) Mire Robi odaért a buszmegállóba, én már régen ott álltam, lábam mellett a papírzacskóval, ami magában rejtette a cipőmet. A vigyort pedig nem lehetett letörölni az arcomról, örültem, hogy végre megvan! :)


Egyet megfogadtam: a májusi Glamour-napokra már tudatosan fogok készülni, mert azok a 20%-os kedvezmények nagyon sokat számítanak... :) 

A mai nap a turiknak és a piacnak volt szentelve. Fél kilenc körül értem haza Csanádról, majd mentem is a piacra, ahol sikerült beszereznem egy új kórházas papucsot (ami most van, az olyan kényelmetlen, hogy rendszeresen szédelgek benne...), valamint 10 pár pamut zoknit, a lehető legjobb áron :D Piac után írószer, majd fél 10-kor találkoztam Lilivel és mentünk turkálóba. Még cipőturiba is voltunk, a két rendesen kívül, de nem jártunk sikerrel. Lilinek szalagavatós cipő is kellett volna, így benéztünk a kínaiba, ahol én vettem egy kis fekete sálat, mert egyet elhagytam Pécsen, mikor szerdán vettem a kabátomat... Maliziába is bekukkantottunk, de az inkább csak szívfájdítás volt. Találtunk a Kossuthban még egy üzletet, ahol viszonylag olcsón voltak göncök, de némi próbálgatás után üres kézzel távoztunk. Mindenesetre azért én jól éreztem magam, mert legalább tudtunk beszélgetni üzletjárás közben :D 

Ebéd után átmentem Tescoba, amikor is megláttam egy nagy táblát, hogy a Takkoban szezonközi kiárusítás van. Ehhez végképp nem fűztem komoly reményeket, mert Takkoban én eddig az esetek 90%-ában nem találtam semmit, de azért benéztem... Legnagyszerűbb dolog az egyszerű, így végül két fekete és egy barna hosszú ujjúval távoztam :) Ezeket nem fotóztam le, mert tényleg nem nehéz elképzelni őket... :D Passzolnak mindenhez, kényelmesek és pont. 

Azt hiszem ezennel be is fejeztem a 2012-es évre a ruhavásárlást (bár, sosem lehet tudni... :D). Karácsonyra majd szeretnék nagybátyámtól pulcsit kérni, mert ő olyan jókat tud választani a biciklista fejével (Fox, Kona, esetleg Oakley cuccokat kedvel) :D Novemberi tervem egy pár kígyómintás kiegészítő és egy pécsi fotózás, de addig még van pár hét, szóval mindent a maga idejében... :D

2 megjegyzés:

  1. és még jött a kígyóbőrmintás csoda is:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenigen, de az már a bejegyzés után jött, úgyhogy annak majd külön bejegyzés lesz szentelve <3 :D

      Törlés