2012. október 21., vasárnap

irish night

Tegnap délelőtt megvettem végre az új aksit a fényképezőmbe, így aztán most majd igyekszem többet fotózni :) Nem kellett mennem etetni, mert Marcoéknál elég nagy most a felfordulás, így majd talán kedden. Viszont az én állataimról készítettem pár képet :)



Voltunk délután Melindával kondiban, egy röpke két órát :D Jó volt, már hiányzott, most pedig elég rendesen izomlázam van a combon hátsó részében :D

Én azonban az estét vártam már rettenetesen... Hét óra körül lesétált hozzánk unokaöcsém, akit már nem láttam vagy két hónapja, mert BME-s lett és nem jár haza túl sűrűn... Megvacsoráztunk, közbe jót vigyorogtunk az öregek párbeszédein, majd lesétáltunk Strongba. Kicsit söröztünk ketten, majd szépen lassan befutott mindenki: Robi, Dénes, Brigi, Feri öcsi, Jani, P.Peti, Bea meg még jó páran... Elvesztettem a tequila szüzességemet is, majd fél 11 körül kezdett a Paddy and the Rats! :) Nem nagyon kell ecsetelnem, hogy mennyire jó volt... :D Az ír kocsmazene az mindig szuper és kaptunk némi ízelítőt az új albumból is, ami (azt hiszem) decemberben jelenik meg. Azt is nagyon várom :D Hajnali egyig táncoltunk bent a tükrös helyiségben, közben folyt rólunk a víz, és teli torokból üvöltöttük, többek közt például azt, hogy "freeeeedom!" :D Hajnali egy körül ültünk le a fenekünkre még egy sörre, illetve baracklére... Feri öcsi megjegyezte, hogy én nem iszok sokat, azonban mégis velem élte át a legjobb bulit, úgyhogy nincs miről beszélni... Ezután vad nosztalgiázásba kezdtünk, és visszamentünk egészen 7 évet az időben, amikor is Brigi nekem adományozta őt :D Jani is megjegyezte, hogy ahhoz képest milyen "vagány" vagyok (ő mondta!), ahhoz képest úgy iszok, mint egy szűz lány... Kösz gyerekek, de ez legyen a legnagyobb hibám... :D
Valamikor hajnali kettő körül értünk haza Robival... :) Zuhany, aztán estünk is be az ágyba... Nagyon klassz buli volt, jól éreztem magam, tényleg lehetne ilyen gyakrabban is... :) Fényképezőt nem vittem, nem volt kedvem vigyázni rá, így hát csak egy netes képpel tudok szolgálni, ami az Irish Night nevet viseli... ;)


Ma pedig "hajnali" 3/4 12-kor sikerült felébrednünk... :D Gyorsan összekaptuk magunkat és mentünk is ki Csanádra, mert vadas volt ebédre és azt ideje volt már megkóstolnom :) Desszertnek orosz krém süti, sziesztának pedig egy kis lustálkodás meg Amerikai fater :) Csak kis időre jöttem haza, mert nemsokára megyek is vissza hozzájuk :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése