2012. szeptember 23., vasárnap

Weekend

Végül nem mentem el orvoshoz a körmömmel, úgy ahogy helyrejött. Kicsit még piros, de már egyáltalán nem fáj, szóval sztornóztam a dolgot. 

Pénteken negyed hatkor keltem, mert Szigetvárra mentünk néhányan gyakorlatra. Tartottam egy 40 perces tornát egy csípőprotetizált néninek, utána pedig lementünk a gyógyászati segédeszköz boltba és mivel technikai rehabilitáció gyakorlaton voltunk, ezért végignéztük a bolt teljes árukínálatát. A legjobban a tartásjavító heveder tetszett, amiben csak egyenesen lehet állni, és nagyon kényelmes viselet. No, és persze, ciki vagy nem ciki, hogy 22 évesen én még mindig hátizsákba viszem a cuccaimat, de nekem van igazam...! 
Nagy rohanással értük csak el a fél egyes buszt, ami visszavitt minket Pécsre. Szigetvárra pedig egyszer még mindenképpen vissza akarok menni fotózni, mert annyira gyönyörű az a város... A vár meg a körülötte lévő hatalmas park már-már festői, meg egyébként is: hangulata van az egész helynek... Mintha picit visszaröppennénk az időben... :)

A három órási busszal mentünk haza Bajára. Álmos voltam, de elkezdtük nézni az Olasz melót, és az a film meg olyan jó volt, hogy nem bírtam elbóbiskolna rajta... :D 
A nap kudarca a Converse cipő volt, amire már vagy két hónapja vártam... Meghozta a futár, boldogság, de amikor felhúztam kiderült, hogy fél számmal (mama szerint van az egy egész is) kisebb, mint a lábam... Így hát kiírom ide is: van egy eladó, fekete-fehér Converse cipőm! 38-as (5), teljesen új, csak egy próba erejéig volt a lábamon... Érdeklődni lehet e-mailen (rockeger666@gmail.com), vagy akár facebook-on!


Este lementünk a Sugóra, annak apropójából, hogy Szepi megint hazajött Pestről :) Hárman borozgattunk ott a vízparton, és leszámítva az őszi hideget, jól éreztem magam :) Utána még lementünk kicsit Bacchusba, ahol találkoztunk Sógival, majd valahogy 11 körül értünk haza, hogy befejezzük az Olasz melót :D Éjfél körül már majdnem leesett a fejem, de végignéztem a filmet, tetszett nagyon, utána pedig boldogan aludtam el (végre!) Robi karjaiban :) 

A szombat elég pörgősre sikeredett. Úgy terveztem, hogy az írószerben leszek és fénymásolok valami vastag könyvet, de nem jött össze... Nyolckor csörgött az ébresztőm, de képtelen voltam fél kilencnél előbb felkelni. Robi nézett buszt, de a következő indulásáig volt még egy óránk, így azt is ágyban töltöttük. Negyed 11-re mentem kozmetikába, de a kozmetikusom késett fél órát (egy éves a kisfia, meg tudom érteni :)), így csak 11 után tudtam találkozni Húgival, aki megkért, hogy valami kiöltözős buliba adjak neki valami csini ruhát :) Csinos ruhákból nekem sincs valami sok, de azért akadt kettő, amit fel tudtam ajánlani, és az egyik nagyon bejött Melindának, így sikerrel járt a projekt :) Adtam neki cipőt, meg táskát is, így aztán teljes volt a szett az esti 'suit up' party-ra :) Tök jól éreztem magam, mondtam is: majd a saját lányomnak is így fogok ruhát válogatni vajon...? :D 
Miután az öltözködés megvolt, átmentünk Takko-ba és vettünk ajándékot a csajszinak, akinek a bulijába ment Húgi.

Délután javarészt Trónok Harcát olvastam, illetve elszaladtam a kondiba: leadtam egy füzetet, amibe Vali ír új edzéstervet, ugyanis Melindával tervezünk járni edzeni jövő héttől... Tuti nem fogok unatkozni: szakdoga, suliban zh-k, heti két kick box, hétvégén pedig kondi... Jó lesz! :D

Ötre mentem megint Marcoékhoz, állatozni :) A kis agámák még mindig szörnyen édesek, Hugót még mindig imádom, a kígyókkal meg egyre jobban bánok, sőt még a leguánokról is sikerült végre fotót készítenem :) Kaptok megint néhány új fényképet róluk :)









A bal oldali a "female" kamáleon, a jobb oldali Hugó <3 :D

 Áh, nagyon szeretem ezeket a kis zsebdínókat! :) Miután kész voltam mindennel segítettem Petrának e-maileket írni, két magyarnak, ugyanis akarnak még venni teknősöket, meg leguánokat, és mivel a Google Fordító "sájsze", ezért én írtam meg a leveleket :D 

Etetés után megint Bacchus. Szepi helyett ma Dénes volt velünk, illetve Petit is lent találtuk megint. Beszélgettünk, megkóstoltam a Soproni Démont, megettünk két zacskó bundás mogyorót, illetve szkanderoztunk... Igen, még én is, méghozzá Sógival, mert Robi nagyon bizonygatta neki, hogy bennem több erő van, mint úgy a lányokban általában... :D Köszi Szerelmem, de Petinek ezt nem igazán sikerült bebizonyítanom, mert meg sem bírtam mozdítani a kezét... :D 
22.20-as busszal mentünk ki Csanádra. Találkoztunk Brigivel, úgyhogy megint negyed órában beszéltük meg az elmúlt hét eseményeit :D Vacsira milánói és sportszelet, illetve 5 perc Elveszett ereklyék fosztogatói, majd mély álom... 9 és fél órát aludtam, szóval talán most már helyre áll a szervezetem... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése