2012. szeptember 20., csütörtök

Kutyák és gólyák

A körmöm állapota változatlanul borzalmas, még mindig be van gyulladva, fényes, vörös és szerintem le kell vágni a nagylábujjam... De legalább már nem állandó jelleggel fáj, csak nyomásra... Ma már megyek vele edzésre, de a rúgásokat nem vállalom be... Akartam ma menni vele traumatológiára, de mivel három kórházból elküldtek egy negyedikbe, ezért úgy voltam vele, hogy hagyom a francba az egészet, majd Baján elmegyek vele dokihoz... Mert itt Pécsen nem úgy van, mint Baján, hogy minden egy helyen, de nem ám... A város különböző pontjain van egy rakat kórház, én meg nem érek rá egész nap buszozgatni és holmi Lánc utcákat keresgélni, mikor életemben nem voltam még arra... Szóval, majd holnap este Baján... Addig is remélem, hogy nem üszkösödik el, vagy ilyesmi... :D 

Trónok harcával haladok szépen, suliban pedig ma kaptam egy ötöst ortopédiából. Soha nem hittem volna, hogy a kutyaszeretetem juttat majd ortopédiából ötöshöz, pedig így volt... :D A spondylolisthesis (remélem, jól írtam) kórképnél a csigolyák skót terrier formában törnek meg, és én erre emlékeztem még sportorvostanból... Ez az emlék hozott ma nekem egy ötöst, ami majd a megajánlott jegynél jól fog jönni :D Próbálom nektek illusztrálni a hülyeségemet, de elég érdekes ábrákat találtam neten... mindenesetre én látom a skót kutyát :D


A jövő heti zh-kat eltoltuk egy héttel, így most úgy áll a helyzet, hogy ez lesz az utolsó szabad hétvégém, amit nem feltétlen kell tanulással töltenem... Utána pedig olyan szépen be fog sűrűsödni a dolog, hogy csak na! 

Tegnap este voltam gólyaavatón fotózni. Nem nagy humorom volt menni, mert nem szeretem, ha valamit az utolsó pillanatban jelentenek be, de végül is nem bántam meg: elég jó hangulatú buli volt, és 9 körül már otthon is voltam.. Két óra alatt ellőttem 200 képet, ezzel le is volt tudva a munkám. A gólyákat én nem ismertem, de azért íme pár ismerős, akik kértek fotót :)



Az elsőn egy gólyapóló, másodikon Ági és Talpi, harmadikon Anita és Adél, negyediken Bence elnök úr és alelnök Ági látható :D

A gépem aksijai 50 kép után adták be a kulcsot, a HÖK-ös gép meg hol jó fotókat csinált, hol nem... :D 

Ennyi lennék mára... rövidtávú terveim közé tartozik egy pizza, utána edzés, holnap pedig Szigetváron gyakorlat, ami baromi jó lesz, mert negyed hatkor kell kelnem... Nem is tudom mikor volt olyan korai ébresztőm utoljára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése