2012. szeptember 1., szombat

Túlpörögve - már megint

Megint kicsit túlpörgött bennem a motor... nemrég értem haza, és másfél óra múlva megyek is tovább, de addig is elmesélem a és tegnap estét mai napot, még ha ez rajtam kívül nem is igazán izgat mást... :D 

Tegnap este negyed 7 körül mentem Marcoékhoz, etetni. Petra már sokkal nagyobb teret engedett nekem, mint múltkor: egyedül pakoltam ki a kígyókat (kivéve a parazitás pitonokat, mert azok kettyósak és azokat Petra is bottal szedte ki), egyedül osztottam ki az egereket nekik... Petra csak annyit csinált, hogy név szerint felsorolta őket egy papíron, én meg striguláztam, hogy melyik, hány egeret kapott. Jó hír, hogy 1-2 kígyónak már én is tudom a nevét (Tommy és Tina, Jane és Charlie) :D 
Robi a 9-es busszal jött be Bajára és mivel 10-ig etettem, így eljött ő is egy fél órára. Marco nagyon közvetlen volt vele, rögtön körbevezette az egész placcon, megetette előtte a kajmánokat, én pedig a kezébe adtam a nagy agámákat és Hugót, a kaméleont :D Hugó egyébként rajtam is mászkált egy sort, belekapaszkodott még a fülembe is, annyira aranyos állat... ha majd végzek az egyetemen, lesz egy kaméleonom is, az tuti :) Robi megnézte a pici agámákat is: "Szerintem, ezeknek attól van egész nap jókedvük, hogy látják a többiek hülye fejét..." :D 



Vízi agáma, a legújabb kedvenc :)
Ma megint megyek 5-re, kajmánetetést fotózni, akkor majd csinálok további képeket is a többi állatról:)

Reggel korán keltünk, mert Robi ment haza festeni, nekem pedig Bia elküldte a fotókat, amiket kiretusált, és azokkal voltam elfoglalva... Nagyon sok jó lett, egyáltalán nem bántam meg a projektet, és már ki is találtam, hogy ősszel hova megyünk! :) Jöjjön most csak néhány favorit :)






És ez tényleg csak néhány a rengetegből... :) Egyszer szeretnék valami nagyobb kígyóval is pózolni, de azt majd máskor... :) 

Terv szerint ma én fényképeztem volna Beát, Csanádon, de abból nem lett semmi, mert a srác, aki a felszerelést biztosította volna, lebetegedett és nem is emlékezett rá, hogy megbeszélte a mai napot Beával... Szóval, kirándultunk egyet Csanádra, aztán kocsival hazahoztak minket... :D

Itthon elszaladtam Tescoba: vettem Draconak tücsköt, fürdetőtálat meg jégsalátát... estére ajándékozom meg a kis hülyét, ugyanis a kajmán fotózás után megyek vissza Csanádra... :D

Holnap pedig költözünk vissza Pécsre - már várom :) Csapunk egy hatalmas albérlet takarító partyt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése