2012. augusztus 31., péntek

Tervek meg ilyenek

A legközelebbi tervem az, hogy egy óra múlva megyek át a németekhez, mert jön a "mouse-maffia" és kígyókat etetünk Petrával :) Robi elvileg majd a 10 órási busszal jön be, addig remélhetőleg végzek.

Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan eljött a nyár utolsó napja... Itt is szeretnék boldog névnapot kívánni az Erikáknak, főleg Anyának! :')
Nem tervezek nyár összegző bejegyzést írni, hiszen a nyaram nagy része munkával telt... De azért pár szóban emlékezzünk meg a főbb dolgokról: volt egy szuper Rockmaratonunk idén is, fürödtünk Majsán, Strongban is megfordultunk párszor, medencés buliztunk Rikiéknél, lett szakállas agámánk, valamint hüllős munkám Marco-éknál. Fotóztunk Sárával, Martinnal tegnap pedig Biával, meg úgy ámblokk sok képet készítettem a nyáron. Buliztunk Orfűn, íjászkodtunk a Kanális parton, kiolvastam pár jó könyvet, kiscicáztunk itthon. 22 éves lettem, kaptam masszázságyat és egy teknőst. Rengeteg időt töltöttem Robival, igyekeztem találkozni a barátaimmal is. Akikkel nem sikerült olyan sokat, azokkal remélem az elkövetkező 1-2 hétben még összehozzuk a "randikat" :) Címszavakban ennyit a 2012-es nyárról, nagyon jól éreztem magam, köszönöm mindenkinek, aki részt vett benne! :) 

Kicsit azért várom az egyetemet, főleg az új tárgyak miatt, de ezt a mondatomat szerintem jövő héten úgyis megbánom, tekintve, hogy neki kéne állni a szakdogámnak is... :D A keddi nap miatt külön be vagyok zsongva, ugyanis megyünk újra edzésre! :D 3 hónap kihagyás után szerintem megáshatom majd a saját síromat, olyan hulla leszek, de semmi baj: a kick box jó dolog és egész nyáron egy büdös, lusta disznócska voltam. Na jó, tulajdonképpen csak augusztusban... Kehidán a 10-12 órás munkanapok után nem volt nagy humorom még sportolni is - de igazából ez csak kifogás. Augusztusban viszont szépen ellustultam, de esküszöm az égre, hogy ez volt az utolsó ilyen nyaram! Többet nem telhet el úgy hónap, hogy ne mozogtam volna minimum 2-3x egy héten. Májusban lediplomázom és én utána fitness versenyre szeretnék menni, hiszen megígértem Anyának és Valinak is. Terveim szerint 2014. májusában ott fogok állni én is azokon a deszkákon, és ehhez az kell, hogy újra formába hozzam magam. Olyan kiemelkedően jó formába, amilyenbe még sosem voltam, de életem hátralévő részében maradni szeretnék! :)

Kedden találkozom egy Csilla nevű csajszival, és lehetséges, hogy Avon tanácsadónő leszek. Tudom, hogy ez az én esetemben elég viccesen hangzik, de mindenesetre megpróbálhatok pénzt keresni abból is. Ártani nem árthat... Úgyhogy itt is mondom: lehet jönni masszázsra is hozzám, valamint hamarosan az Avon katalógusért is... :D

Következő év májusára a kiskutyámat tervezem :) Nagyon-nagyon várom már, hogy menjünk és meglátogassuk a miskolci Aquarius Kennelt :)
Államvizsga után szeretnék munkába is állni, valamint levelezőn elkezdeni az Msc képzést. És ha már munkám is lesz, akkor elkezdek spórolni egy Nikon gépre! Ma néztem utána a D90-nek, az pedig elég húzós áron van (200 ezer Ft körül, és az még csak a váz...), így lesz értelme a kuporgatásnak :D


Legyetek jók és szobatiszták, majd jelentkezem hamarosan! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése