2012. szeptember 2., vasárnap

Utolsó hétvége...

Tegnap este voltam megint Marco-éknál: fotóztam őket az egyik kajmánnal, valamint szintet léptem- én etettem meg a kajmánokat is, és a Szélvész-méretű teknősöket is. A tekik egyébként nagyon brutálisak: agresszivitásuk vetekszik a krokodilokéval, és ők is simán felfalták a napos egeret... Vacsora után Petrával megfürdettük és karanténba tettük a hét nagy agámát, a parazita fertőzésük miatt.


Ez a görényke tegnap ott fogadott engem :) Nem tudom, honnan van, nevét se, de mindenesetre nagyon aranyos és játékos volt :) Az első képen Maxi pózol vele :)




Agáma fürdetés :) A nagy "öreg" nagyon kedves: kimászott a dobozból, amibe fürdés után került. Ölbe vettem, nálam ücsörgött egy darabig, majd átmászott a szennyes kosár tetejére, pár perc után meg vissza hozzám <3 



 Pózolj kajmánnal! A szőke nő Petra, a baseball sapkás férfi pedig Marco, de gondolom kitaláltátok :) Az a fehér trikós, vigyorgós... az meg én :D

Ő pedig itt Sammy, az imádnivaló kiskutyájuk :)

Jól éreztem magam, de azt hittem, csak fotóznom kell, nem pedig etetnem meg agámát ápolni, így közöltem velük, hogy a 7 órási buszt el kéne érnem, ugyanis megyek Csanádra. 

Sajnos, szomorú esemény következett... Draco is begörcsölt, majd teljesen lebénult... Ugyanazt csinálta, mint Pöcök! Pedig mindent úgy csináltunk, ahogy mondták... Aztán leültem, neten rákerestem az agáma betegségekre, és a tünetek alapján arra jutottam, hogy ez angolkór. Görbe végtagok, görcsök, rendellenes tartás, deformált állkapocs... Egyetlen egy dolgot csináltunk rosszul: nem volt jó a világítás, ugyanis ami izzónk csak UV A-s sugarat bocsát ki, viszont az UV B nélkülözhetetlen a hüllőknek, hogy beépüljön szervezetükbe a D-vitamin... Kétségbeesetten néztük, hogy nem tehetünk semmit... Egész éjszaka azon rimánkodtam, hogy megélje a reggelt, aztán szerzünk neki egy új izzót... Ébredés után, 8 óra körül még a napra is kiültem vele, hátha picit jobban lesz... Nem lett jobban, 9 óra körül meghalt... :(
Majdnem meghasadt a szívem, ahogy azt a picike testet zsepibe csavartam és Robi elásta hátul a kertben... Aki ismer, tudja, hogy imádom az állatokat, és egyáltalán nem terveztük, hogy két bébiagámát is "megölünk"... Pláne, hogy már elég régóta szerettem volna szakállas agámát... Marco is azt mondta, hogy jó az izzónk, direkt megkérdeztem... Úgy etettük őket, ahogy Marco mondta, szóval az nem lehetett baj... Nagyon rosszul érzem magam, hiszen ajándékba kaptuk ezt a két picit és másfél hét alatt elment mindkettő :'( Robinak nagyon elment a kedve az állattartástól... Én mondtam, hogy egyszer még szeretnék agámát, de csakis akkor ha előbb csináltatunk neki egy nagy méretű, tökéletesen felszerelt és megvilágított terráriumot. És az is biztos, hogy 4 hetesen nem hozom el... Várok, amíg 3-4 hónapos lesz és olyan méretű, hogy könnyebb lesz a gondozása...
Szomorú vagyok miattuk, nagyon.

10.10-es busszal bejöttünk Bajára, nálunk megebédeltünk, majd Barbiék hoztak fel minket Pécsre, kocsival.  Az albérletünk katasztrofális állapotban volt, de közel 3 óra munkával sikerült lakhatóvá varázsolni :) Kitakarítottam a fürdőszobát, majd megjött Pál is, és a konyhában már segített ő is. Átrendeztük a szobánkat is, sőt még tv-nk is lett :) Minden visszazökkent a szokásos kerékvágásba: fiúk a szomszéd szobában kockulnak, én blogot írok és kicsit sincs kedvem holnap hétkor felkelni és suliba menni... 
Könyvtárazás, szakdogaírás, rengeteg ismétlés és tanulás. Ez vár rám ebben a tanévben. Ráadásul holnap találkozok Bencével is, hogy továbbképzést tartson nekem a főszerkesztői feladatokból. Tervezek Árkádba is menni, mert kaptam Barbitól vásárlási utalványokat és szeretnék venni végre egy kék vagy piros nadrágot, esetleg fekete, fehér vagy barna felsőket. Majd meglátjuk mire futja. Valamint kedden ugye box, de nem hoztam edzős trikót, így arra gondoltam, hogy elmegyek turkálóba is és keresek valamit, amibe nyugodt szívvel beleizzadhatok... 

Jelenleg várjuk Manot, elvileg ma még megyünk sörözni, de én kezdek elzsibbadni, az egész napos aggódás és jövés-menés miatt, úgyhogy én lehet itthon maradok és elkezdem olvasni a Páltól kölcsönkapott Trónok harca első kötetét. Majd kitalálom még...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése