2012. szeptember 18., kedd

szünnap

Vasárnap óta be van gyulladva a nagylábujjam, de otthon felejtettem a kisollómat... Tegnap még olyan állapotban voltam, hogy el tudtam menni egy laza 4 km-es futásra, utána pedig megcsináltam a P90X hasizom részét, de ma már nem edzek semmit... Roli ma hozott nekem kisollót és sikerült kiműtenem a benőtt körömdarabot (ami akkora volt egy ház, csak úgy megjegyzem...), de ennek az lett az eredménye, hogy most még jobban bevörösödött és bedagadt az ujjam... Sírva és sántikálva értem haza a suliból, és már azon voltam, hogy elmegyek valami ügyeletre, csak nem tudtam, hogy milyen orvos látja ezt el... Felhívtam Timit - aki kórházban dolgozik, és eléggé vágja a patológiás problémáimat- és megkérdeztem, hogy mi van ilyenkor... Azt mondta, hogy traumatológus foglalkozik az ilyesmivel és nyugodjak meg nem fog kiröhögni, ha elmegyek a benőtt körmömmel... De megnyugtatott, hogy szerinte nem maradt a sebben semmi, csak egyszerűen nem tett jót, hogy szétforgácsoltam a húsomat, ezért van most még jobban belobbanva, tegyek rá dunsztkötést. Okés. Riasztottam Pált, hogy munkából hazafelé jövet hozzon nekem Betadine-t, Rüzs pedig a kocsi elsősegély dobozából adott gézlapot, így most egy szép párakötéssel ülök és blogolok...

Egyértelmű, hogy a mai kick boxnak lőttek, mert ezzel a lábbal kb. menni nem tudok, nem hogy rugdalózni... Nem is gondolná az ember, hogy járás közben milyen fontos szerepet játszik a nagylábujj, amíg ki nem esik a működése... Gondoltam,  hasazok akkor ma is, de miután bevacsoráztunk, arra jutottam, hogy ma szünnapot tartok sportügyben, és Trónok harca közben reménykedem, hogy holnapra helyrejön a lábam... 

Suliban nem volt semmi érdekes, leszámítva, hogy elmaradt ma két óránk is, mert beteg a tanárnő. Így volt időm postára menni, meg olvasni a könyvemet, ami most kezd izgalmassá válni (így 600 oldal után), pedig tudom, hogy ugyanaz fog benne történni, mint a sorozatban... :D 

Illusztrációnak pedig egy fülbevaló, amit szívesen elfogadnék... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése