2012. szeptember 16., vasárnap

Pikkelyesek és a P90X

Tegnap este mentem etetni- szokás szerint :) Ez most már remélem jó pár szombat este így lesz. Megint megettem a leguánokat, a görög tekiket, no meg persze a kígyókat. Egyre határozottabban bánok velük, és úgy veszem észre, hogy ezt ők is érzik. Ráadásul, Hugóval is nagy a szerelmünk: két egér közt, kivettem és megint a hátamon mászkált, miközben pakoltam a kígyókat :D
Marco megetette az agáma gyerekeket, és éreztem, hogy összeszorul a szívem, amikor eszembe jutottak a mieink :( Annyira szerettünk volna agámát, és olyan hamar odalettek... De ha majd lesz pénzem, akkor csináltatok Marco-val egy rendes terráriumot és majd akkor újra belevágunk. Ahogy tovább néztem ezeket a kis ördögfiókákat, rájöttem, hogy mosolyog a lelkem... Akkor vagyok igazán önmagam, ha az állatokkal lehetek... :) (És majd ha meglesz a kutyám... na, az lesz csak az igazi!)







Időközben valahogy leeresztett a biciklim, így gyalog kellett elmásznom Vikingig, ahol várt rám Robi, Misi és Dénes. Nem sokat voltunk ott, mert Dénesnek meg a busza. Hazasétáltunk Robival, otthon pedig elkezdtük megnézni a Nagyfiúkat, de mivel mindketten láttuk meg, így elég hamar elájultunk rajta... :D 

No, és akkor P90X, az extrém otthoni edzésprogram. A dolog lényege, hogy 90 napig kell csinálni és elég szép eredményeket lehet vele elérni. Egy Tony Horton nevű pasi találta ki, és meg kell hagyni, egy árnyalattal jobban néz ki, mint a mi Norbink... :P  Nos, én suli és kick box mellett szerintem nem fogom 3 hónapig folyamatosan tolni, de amikor csak lehet, akkor igyekezni fogok :) A kajára is próbálok odafigyelni jobban, mondjuk étrendet nem találtam hozzá, de mindegy is, mert olvastam pár kommentárt, és azt írták, hogy magyar ember számára kb. elérhetetlen kaják vannak benne... Azért Magyarországon is tudok egészségesen étkezni, úgyhogy rajta vagyok a témán!
Tegnap nem volt sok időm edzeni, így a 16 perces hasazással kezdtem: nagyon szuper gyakorlatok voltak benne, és úgy pörög az egész, hogy észre sem vettem: leizzadtam. Kifejezetten élveztem a dolgot, tetszett. Ma már jobban ráértem, így beiktattam délután egy kar és váll edzést, ami egy óra volt. Én speciel két kilóval csináltam végig, de majd később növelek rajta. A gyakorlatok itt is jók és változatosak voltak (valamint még számomra is újak), de volt közben annyi pihenő, hogy nem éreztem magam fáradtnak, elcsigázottnak. Most este pedig befogtam Robit is, és itt Pécsett megcsinálta velem a hasizom részt :)
Egyelőre ennyiről tudok beszámolni, de majd kéne szereznem húzódzkodó rudat is, hogy meg tudjam csinálni az összes videót :) (Egyébként az edzésprogramot torrent-tel szedtem le, ncore-ról, egy 7 GB-os fájl kell keresni.)
 

Visszatértem a régi kerékvágásba, és akármilyen furcsa, de már egy hét után is (4 edzéssel) könnyebben jön rám a farmer, mint augusztusban... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése