2012. szeptember 15., szombat

sokkhatás

A mindenit! Tegnap befejeztük a Törvénytisztelő polgár c. filmet és én teljesen el vagyok ájulva tőle! Annyira nagyon jó volt, ajánlom mindenkinek! Szerintem a legjobb film a Rettenthetetlen óta (mert ugye nekem az a number one)...  Végig izgultam, figyeltem minden mozzanatra és elgondolkodtam az egészen... Robi az ügyésznek szurkolt, én a gyilkosnak... Mert igenis: én is bosszút állnék mindenkin, ha meggyilkolták volna a családomat, és az "igazságszolgáltatás" pedig nem tenne ellene semmit... De ahogy a főszereplő is mondja: ez nem csupán a bosszúról szól... Hihetetlenül jó, tényleg nézzétek meg!



Rájöttem, hogy a P90X-et nem ma fogom elkezdeni, mert most mentettem le az Egészségügyi Minisztérium honlapjáról 50 szakmai protokollt (lementeni is elég időigényes volt), amiket majd államvizsgára meg kell tanulni... Nemsokára ebédelünk, ebéd után gyűjtőmunkát csinálok a sziámi ikrekről, háromra jön Brigi, utána öttől etetés, estére pedig Strong és Robi :) Lehet, hogy majd holnap fitnesselek, de holnap meg lehet, hogy Szandra jön... :D Szeretem, amikor zajlik az élet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése