2012. szeptember 14., péntek

gyorsírás

Két kick box edzés után kijelenthetem, hogy minden porcikám fáj: legjobban a hátam, de van némi izomláz a hasfalamban és a lábaimban is. Tegnap elrúgtam a lábfejem, most az sajog, valamint a keddi edzésen véletlenül pofán vágott az egyik srác, így megszereztem életem első monokliját is. Jó, nem nagy monokli, de attól az még ott van, és büszkén viselem :D Tegnapi edzésen megint voltak jó kis hasazások, fekvőtámaszok, illetve ütések a rúgópárnára. A végén pedig kétszer végigszaladunk a Mecsek Áruházon (4 emelet...), és jót mosolyogtunk azon, hogy ha valami betörő benézne a lépcsőházba, amikor 20 boxkesztyűs emberke rohangál ott nagy bőszen este tízkor, akkor biztosan elmenne a kedve a bejöveteltől... :D

Ezer dolgom lesz holnap, de igyekszem itthon sportolni kicsit. Mano tanácsára letöltöttem egy P90X nevű, 90 napos edzésprogramot, és abból próbálok meg szemezgetni valamit. Nem fogom most 3 hónapon keresztül folyamatosan nyomni (tekintve, hogy kéne hozzá pl. húzódzkodó rúd, az meg nekem nincs), de állítólag nagyon hatásos, így igazán nem fog ártani, ha a kick box mellett beiktatok belőle némi itthoni edzést. Meglátjuk, mennyire fogom bírni. Ha sehogy, akkor természetesen marad Rubint Réka és Béres Alexandra. Adjunk a mozgásnak, mert én nagyon jól akarok kinézni meztelenül! :D 

Most pedig száguldozom is Csanádra, mert Pécsről hazafelé jövet elkezdtük Robival nézni a Törvénytisztelő polgár c. filmet, de csak 40 percig jutottunk... eddig nagyon-nagyon-nagyon jó, és állati kíváncsi vagyok a hátralévő egy órára. Meg különben is, Gerard Butler játszik benne, belé meg full szerelmes vagyok, úgyhogy kötelező végignézni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése